Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2951S Raduń- Kieleczka

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2340696 , fax. 32 2340696
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 2340696, fax. 32 2340696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2951S Raduń- Kieleczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1 do umowy) oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 2951S Raduń Kieleczka. Główny zakres prac: - odcinek I - od drogi wojewódzkiej Nr 901( jadąc w kierunku Borowian) - długość 100 mb. : a) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm - 280 m2 b) ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5 cm wraz z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową - 280 m2 c) wykonanie koryta w poboczu gł. 10 cm wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego w poboczu gr. 10 cm szer. 1,0 m na długości 100 m obustronnie - 200 m2 d) oczyszczenie krawędzi nawierzchni bitumicznej obustronnie szer. 0,5 m na dł. 100 mb - 100m2 - odcinek II - długość 420 mb a) ułożenie warstwy wyrównawczej w ilości 50 kg/m2 wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej - 105 t b) ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5 cm wraz z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową - 2100 m2 c) oczyszczenie krawędzi nawierzchni bitumicznej obustronnie szer. 0,5 m na dł. 720 mb ( 300 m ( odcinek nie objęty remontem) +420 m ( długość odcinka II ) - 720m2 d) wykonanie koryta w poboczu gł. 10 cm wraz z wbudowaniem destruktu asfaltowego w poboczu gr. 10 cm szer. 1,0 m na długości 720 m obustronnie - 1440 m2 e) wykonanie tymczasowej organizacja ruchu na czas prowadzenia robót wg zatwierdzonego projektu 2. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 3 Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4 Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy licząc od dnia odbioru i potwierdzenia należytego wykonania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach