Przetargi.pl
Remont nawierzchni bitumicznej w ul. Zawadki w Międzyrzecu Podlaskim

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3717789 , fax. 083 3717790
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3717789, fax. 083 3717790
    REGON: 00052557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni bitumicznej w ul. Zawadki w Międzyrzecu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni bitumicznej na długości 0,224 km. Zakres robót obejmuje:frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km - 118,0 m2; mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm z przycięciem piłą krawędzi nawierzchni, ze złożeniem materiałów z rozbiórki w stosy - 102,0 m2 i podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm ze złożeniem materiałów z rozbiórki w stosy - 102,0 m2;wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km - 15,3 m2; mechaniczne wykonanie wykopów koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 w gruncie kat.I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km - koryto na skrzyżowaniu z ul. Stodolną i pod krawężniki - nadmiar gruntu do wbudowania w pobocza - 64,5 m3;mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-II - 43,7 m2;warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu, wskaźnik zagęszczenia Is>=1,00 - 43,7 m2; mechaniczne wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 ÷ 31,5 mm o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu wykonywanej metodą stabilizacji mechanicznej (kruszywo ze skał magmowych) - 43,7 m2; krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej - 360,6 mb;krawężniki betonowe wjazdowe o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej - 87,4 mb; oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych - istniejącej nawierzchni bitumicznej;skropienie emulsją asfaltową kationową istniejących nawierzchni drogowych bitumicznych - pod warstwę wyrównawczą - 1 118,0 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - beton asfaltowy o uziarnieniu 0 - 12,8 mm wraz z ułożeniem i zagęszczeniem. Beton asfaltowy dla ruchy KR1 - KR2 - 45,8 ton; skropienie emulsją asfaltową kationową istniejących nawierzchni drogowych bitumicznych - pod warstwę ścieralną - 1 161,7 m2;mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0-12,8 mm zamkniętego o grubości 5 cm po zagęszczeniu. Beton asfaltowy dla ruchu KR1 - KR2 - 1 161,7 m2; ręczne profilowanie poboczy w gruncie kat. I-III - 502,6 m2;regulacja pionowa:kratek ściekowych ulicznych - 2 szt., włazów teleskopowych studni kanalizacyjnych PCV -9 szt. i skrzynek żeliwnych zasuw wodociągowych - 15 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; wyrażają zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymienione niżej i w rozdz.1 pkt 2.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; kserokopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, które będzie pełniła samodzielną funkcję techniczną kierownika budowy w zakresie robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogi; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wyraża zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach