Przetargi.pl
Remont łazienek w budynku internatu ZSOMS

Powiat Ostrowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 476 965 , fax. 412 476 610
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowiecki
    ul. Iłżecka 37
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 476 965, fax. 412 476 610
    REGON: 29101853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w budynku internatu ZSOMS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont łazienek w budynku internatu ZSOMS. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem inwestycji jest remont łazienek w budynku internatu ZSOMS wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan., c.o., energii elektrycznej i wentylacyjnej. Zakres prac obejmuje: rozbiórkę istniejących ścianek działowych i wykonanie nowych, wymianę instalacji wod.-kan., centralnego ogrzewania, energii elektrycznej i wentylacji wraz montażem nowej armatury sanitarnej, ułożenie nowych płytek ceramicznych na podłodze i ścianach, montaż ścianek systemowych z płyt laminowanych oraz obudowę pionów płytami gipsowo-kartonowymi. 1) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach, które stanowią integralną część SIWZ, z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów: a) projekt wykonawczy – stanowiący Załączniki Nr 1 do SIWZ b) przedmiar robót - stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ 2) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny". 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) wykazanie równoważności powinno mieć miejsce na etapie składania ofert. Na wykonawcy oferującym dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne, spoczywa ciężar wykazania równoważności składanej oferty. 4) Wykonawca powinien obejrzeć miejsce robót oraz jego okolice i zebrać wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na wartość oferty, być niezbędnymi do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót budowlanych. Koszty oględzin miejsca robót ponosi wykonawca. W przypadku stwierdzenia podczas oględzin konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ - należy je uwzględnić w wycenie. 5) Wykonawca na etapie przygotowywania oferty i wyceny robót stanowiących przedmiot zamówienia ma obowiązek zapoznania się z dokumentacją projektową oraz innymi dokumentami załączonymi do niniejszej SIWZ. W razie wątpliwości wykonawca przed złożeniem oferty powinien zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia. Brak zastrzeżeń ze strony wykonawcy będzie traktowane jako akceptacja dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia i jednocześnie stanowiącej podstawę wyceny robót. 6) Wszystkie elementy ujęte w przedmiarze robót, a nie ujęte w projekcie wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, lub ujęte w projekcie wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a nie ujęte w przedmiarze robót - winny być traktowane tak jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. 7) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia, 2) dokonywania bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego 1 raz w roku (w okresie objętym gwarancją/rękojmią),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) W pieniądzu. 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym. 3) W gwarancjach bankowych. 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 6) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św., Bank Spółdzielczy Nr 78 8507 0004 2001 0047 5042 0003 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy wykonawcy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3.2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Kosztorys ofertowy (kalkulacja uproszczona) sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy, przedmiar robót), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opisu przedmiotu zamówienia w pkt. III SIWZ. Przedmiar robót - stanowiący Załącznik Nr 3.1 do 3.2 do SIWZ, stanowi jedynie materiał pomocniczy do wyliczenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny uwzględniając przede wszystkim projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opis przedmiotu zamówienia w pkt. III SIWZ z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów, z wykorzystaniem własnej wiedzy i doświadczenia w realizacji robót. Zamawiający jednocześnie zastrzega, że przedmiar robót może zawierać rozbieżności w stosunku do projektu wykonawczego. Dokumentem wiodącym przy wycenie robót jest projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opis przedmiotu zamówienia w pkt. III niniejszej SIWZ. Przedmiar robót, stanowiący bazę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. Dołączenie kosztorysu ofertowego do oferty nie wpływa na określony w SIWZ rodzaj wynagrodzenia, które ma formę ryczałtu. Kosztorys ofertowy wykonawcy stanowi jedynie merytoryczne uzasadnienie oferowanej przez wykonawców ceny, ułatwiające w dalszej kolejności ustalenie, czy oferowana cena nie jest ceną rażąco niską, oraz określenie zakresu robót, do których wykonania obowiązany jest wykonawca w ramach oferowanego wynagrodzenia. Brak wyceny jakiejkolwiek pozycji lub elementu robót, niezbędnych do funkcjonowania przedmiotu umowy w parametrach założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i opisie przedmiotu zamówienia w pkt III SIWZ, uznany będzie za włączenie brakującej pozycji lub elementu robót do innej ceny w wycenie ofertowej robót i pozycja ta nie będzie stanowić przedmiotu odrębnej płatności. Wszystkie elementy ujęte w przedmiarze robót, a nie ujęte w projekcie wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, lub ujęte w projekcie wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a nie ujęte w przedmiarze robót - winny być traktowane tak jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach