Przetargi.pl
Organizacja Dni Otwartych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2020 roku w zakresie zaprojektowania i wykonania materiałów promocyjnych.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja Dni Otwartych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2020 roku w zakresie zaprojektowania i wykonania materiałów promocyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja Dni Otwartych Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2020 roku w zakresie zaprojektowania i wykonania materiałów promocyjnych. 2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) przygotowanie foto ramek do zdjęć selfie – 10 szt.; 2) przygotowanie gadżetów promocyjnych: a) puzzle reklamowych według indywidualnej grafiki – 1 000 szt.; b) gra memory dla dzieci – 1 000 szt.; c) kolorowanki XXL – 1 000 szt., 3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79952000-2 Usługi w zakresie organizacji imprez, 22462000-6 Materiały reklamowe. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz w/w załączniku do SIWZ. 5. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, a w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości. 6. Zamawiający żąda, by przedstawiona oferta zawierała kalkulację wszystkich elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym dostarczenie i rozładunek w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym. 7. Szczegółowe zasady określające obowiązki Wykonawcy, zakres odpowiedzialności Wykonawcy, sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 5 do SIWZ – wzór umowy. 8. W przypadku wystąpienia uszkodzeń wykonanego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia za pomocą telefonu lub faksu lub e-maila przez Zamawiającego. 9. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia za pomocą telefonu, maila lub faksu tego faktu przez Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Dodatek nr 1 do SIWZ - Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 11. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 12. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach