Przetargi.pl
INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Mokoszyńska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 48 15-832-34-71
  • Data zamieszczenia: 2024-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie
    Mokoszyńska 1
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 48 15-832-34-71
    REGON: 292450509
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mokoszyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYTYCZNE PATRZ W: PKT. IV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.1.Przedmiotem zamówienia jest:INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.2.Roboty inwestycyjne dotyczące przedmiotu zamówienia będą polegać na pracach budowlanych i adaptacyjnych, których dokładny zakres i opis umieszczono w: dokumentacji technicznej, projektowej, przedmiarze robót, opisie technicznym, STWiOR. Stanowiących załączniki do SWZ.Należy wykonać wszelkie niezbędne prace budowlane konieczne do realizacji zadania zgodnie z DOŁĄCZONĄ DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ, TECHNICZNĄ, STWiOR i przedmiarem robót.Ewentualne uwagi odnośnie zakresu robót na rok 2024 ujętego w dokumentacji projektowej i przedmiarach należy kierować do autora dokumentacji projektowej: F.U.H."KRESKA"inż. Krzysztof Buczyński, mok.b@interia.pl, kreska.b@interia.pl.Prowadzącego nadzór autorski nad dokumentacją projektową,pomocniczo z zakresu budowlanego: mgr inż. Tomasz Rabęda, trabeda@poczta.onet.pl.UWAGA:1.W roku 2024 z dokumentacji projektowej należy wykonać część prac objętą przedmiarami dla branż: budowlanej i instalacyjnej.2.Odwierty ziemne pod rurociągi pomp ciepła i studnie rozdzielaczowe należy wykonać wg.rysunku: PZT_INTERNAT_24, z zakresu instalacji.Zakres prac (rozliczeń za wykonane roboty) jest objęty jedną umową całościową i ma charakter ryczałtowy, należy więc wykonać pełen zakres robót budowlanych zamieszczonych w przedmiarze, wraz z ewentualnymi pracami pobocznymi koniecznymi do wykonania zadania głównego zgodnie ze sztuką i przepisami prawa budowlanego.UWAGA:Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:a)Zamawiający umożliwi i zaleca, ale nie wymaga przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.Pominięcie wizji lokalnej, nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty.b)W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami,(pkt. IX. SWZ).Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części z następujących powodów:Podział ilościowy polegający na rozbiciu robót groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ze względu na utratękorzyści efektu skali i wpłynął na nadmierne wydłużenie terminu wykonania zamówienia.Na całość robót budowlanych wykonywanych w 2024 roku, objętych przedmiotem zamówienia istnieje jedna dokumentacjaprojektowa, techniczna. Całość zamówienia obejmuje jeden zakres przedmiotowy.Roboty będą wykonywane są w tych samych ramach czasowych i na tym samym terenie, zakres prac objęty całymzamówieniem i jedną umową.Trudności w skoordynowaniu działań Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na tym samym tereniemogły by poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia.Zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iżubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany dopotrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW PATRZ W: PKT. XV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 450 000,00zł.W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy mogą wykazywać spełnianie w/w warunkułącznie, tj. dopuszczalne jest sumowanie sum gwarancyjnych z dokumentów potwierdzających, że wykonawcy sąubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wcelu uzyskania łącznej sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż:450 000,00zł.1.3.Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, że należycie wykonali co najmniej: 2 roboty budowlane.(w tym 1 robota budowlana z zakresu termomodernizacji)Robota budowlana musi być:1)wykonana w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy, w tym okresie;2)o wartości nie mniejszej niż: 2000 000,00zł brutto każda z robót.Niedopuszczalne jest łączenie liczby robót budowlanych wykonanych przez różnych Wykonawców, aby uzyskać wymaganywarunek.W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada wymaganego doświadczenia, może on polegać na doświadczeniu innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 118 PZP, z odpowiednim uwzględnieniem zasad opisanych w zdaniupoprzednim.PODSTAWY WYKLUCZENIA OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW PATRZ W: PKT. XIV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-12

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach