Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Wodzisław

GMINA WODZISŁAW ogłasza przetarg

  • Adres: 28-330 Wodzisław, ul. Krakowska 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 380 61 18
  • Data zamieszczenia: 2024-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WODZISŁAW
    ul. Krakowska 6
    28-330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 41 380 61 18
    REGON: 291010850
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Wodzisław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2.1. Część 1 – „Wykonanie rozbudowy wodociągu grupowego Przyrąb – Lubcza w miejscowości Lubcza, Przezwody i Przyrąb oraz Budowa systemu sterowania i monitoringu na obiektach sieci wodociągowej: ujęcie wody, zbiorniki wody 2x50 m3, przepompownia wody w miejscowości Klemencice” obejmująca w szczególności:1) Zadanie nr 1 (Zadanie „A” zgodnie z PFU) - Wykonanie rozbudowy wodociągu grupowego Przyrąb - Lubcza w miejscowości Lubcza, Przezwody i Przyrąb.Wykonanie rozbudowy wodociągu grupowego Przyrąb - Lubcza w miejscowości Lubcza i Przezwody na trenie działek: obręb 0015 Lubcza: 583, 616 dr-w, 222, 221, 211dr-w, 577, 219/1, 219/2, 218, 217/3, 217/4, 214, 212, 210, 209 208/2, 208/1, 207, 206/1, 206/2, 205/2, 205/1, 199, 220 dr, 177dr, 272, 285 dr, 308/1, 174, 173, 162 dr, 172, 136 dr.; obręb 0030 Przezwody: 255, 325 dr.; obręb 0029 Przyrąb: 174/1 ( ujęcie wody w Przyrębie ) - budowa kontenera wraz z infrastrukturą oraz rozbiórka istniejącego budynku technicznego na terenie ujęcia wody w Przyrębie na działce 174/1Zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych obejmuje: - roboty przygotowawcze, ziemne i budowlane wykonania sieci wodociągowej o łącznej długości 3050 m w tym :a) rurociąg tranzytowy PCV 160 mm w miejscowości Lubcza o długości ok. 872 m.b)sieć wodociągowa PCV 160 mm w miejscowości Lubcza – Przewody o długości ok. 1030 m c) sieć wodociągowa PCV 90 mm w miejscowości Lubcza – Kolonia Rędziny o długości ok. 1148 md) studnia wodomierzowa 1 kpl roboty budowlane i technologiczne ( pomiar wody dla Kolonii Rędziny). roboty przygotowawcze, ziemne i budowlane wykonania płyty fundamentowej pod zbiorniki wyrównawcze i kontener przepompowni planowane do wykonania na działce 308/1 w miejscowości Lubcza dostawę i montaż zbiorników wyrównawczych o pojemności 2 x 75 m3, tj. dostawę kompletnego kontenera z wyposażeniem technologicznym zestawu hydroforowego o wymiarach zbliżonych do 3,10x3,70x2,5 m oraz kontenerowej pompowni wody o wydajności i podnoszenie wraz z montażem na płycie fundamentowej roboty sanitarne, tj. wykonanie robót ziemnych i montażowych połączeń miedzyobiektowych na terenie zbiorników wyrównawczych, pompowni oraz w komorze zasuw, podłączenie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do instalacji wewnętrznych w kontenerze roboty ziemne i montażowe kanału wód przelewowych z terenu zbiorników (kanał z rur PCV o śred. 200 mm i 315 mm o długości ok. 241 m) roboty elektryczne obejmujące: wykonanie robót ziemnych i montaż kabli energetycznych nn i sterowniczych, roboty elektryczne wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowego zlokalizowanego na wysokości granicy działek o nr 219 i 219/2 obręb Lubcza o długości ok. 520 m do szafki kablowej zabudowanej na granicy działki nr 308/1 obręb Lubcza a następnie kablem zalicznikowym do budynku kontenerowej przepompowni2) Zadanie nr 2 (Zadanie „D” zgodnie z PFU) - Budowa systemu sterowania i monitoringu na obiektach sieci wodociągowej: ujęcie wody, zbiorniki wody 2x50 m3, przepompownia wody w miejscowości KlemenciceBudowa systemu sterowania i monitoringu na istniejących obiektach sieci wodociągowej: ujęcie wody, zbiorniki wody 2x50 m3, przepompownia wody w miejscowości Klemencice obejmującego: budowę systemu sterowania i monitorowania pracy w obiekcie Zestaw Hydroforowy Klemencice, który polegać będzie na montażu urządzeń za pomocą których możliwa będzie kontrola m.in. przepływu na rurociągu tłocznym (konieczna wymiana wodomierza na ultradźwiękowy), poprawności zasilania zestawu hydroforowego (alarm sms w przypadku braku poprawności zasilania po zdefiniowanym czasie, definiowanie czasu zwłoki przez operatora); zalania rurociągu ssawnego; załączenie awarii zbiorczej; otwarcie drzwi budynku budowę systemu sterowania i monitorowania pracy w obiekcie Ujęcie Wody Klemencie, które polegać będzie na montażu urządzeń za pomocą których możliwa będzie kontrola m.in: zasilania 3 F (alarm sms w przypadku braku poprawności zasilania po zdefiniowanym czasie, definiowanie czasu zwłoki przez operatora); pracy pompy głębinowej; awaria pompy głębinowej; poziom zwierciadła wody; przepływ na wyjściu na sieć (wymiana istniejącego wodomierza na wodomierz ultradżwiękowy lub przepływomierz elektromagnetyczny); otwarcie rozdzielnicy; otwarcie wł. Pomp głębinowych; otwarcie drzwi budynku budowę systemu sterowania i monitorowania pracy w obiekcie Zbiorniki Wody Pitnej Klemencice, który polegać będzie na montażu urządzeń za pomocą których możliwa będzie kontrola m.in: poprawności zasilania szafy sterowniczej; otwarcia włazów/drzwi wejściowych do zbiorników; otwarcia drzwi szafy sterowniczej; poziom w zbiornikach wody pitnej; długotrwałego poziomu minimalnego (alarm z definiowaniem poziomu i czasu zwłoki przez operatora); poziomu maksymalnego (alarm); rozbrojenie alarmuNowo budowane zbiorniki wody i zestaw hydroforowy opisane w programie funkcjonalnoużytkowym mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu HNWv.6 w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w Gminie Wodzisław. Oprogramowanie nowego zestawu hydroforowego i zbiorników ma być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowego zestawu hydroforowego i zbiorników na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się w siedzibie eksploatatora gminnych sieci wodno-kanalizacyjnych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący u Użytkownika licencjonowany system sterowania i monitoringu w oparciu o technologię GPRS ze stałą adresacją IP obiektów chronionych systemem APN, nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch lub więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na bezpieczeństwo eksploatowanych rozproszonych obiektów wodno-ściekowych oraz kosztów z tym związanych.Po wybudowaniu system zostanie włączony do istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu. Naniesione zostaną nowe punkty pomiarowe na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się w siedzibie eksploatatora w Gminie Wodzisław Referat Gospodarki Komunalnej ul. Rolnicza 36,28-330 Wodzisław.Wykonawca w zakresie każdej z części opracuje Dokumentację Projektową zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU. W ramach opracowania Dokumentacji Projektowej Wykonawca opracuje niezbędne materiały wyjściowe, uzyska wszystkie wymagane zgodnie z Prawem Polskim uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do zakończenia całego zakresu robót tj. zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania infrastruktury wodociągowej. Wykonawca będzie również zobowiązany do wykonania innych opracowań wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastrukturykolidującej z projektowanymi obiektami.W zakresie niewymagającym uzyskania pozwolenia na budowę Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania robót dokona skutecznego zgłoszenia budowy.Szczegółowy zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót dla wszystkich części określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)– Załącznik Nr 1 do SWZ. Warunki realizacji Umowy i jej wzór stanowi Załącznik Nr 2.1 do SWZ dla części 1 oraz Załącznik Nr 2.2. do SWZ dla części 2 i 3.Część 2 – „Roboty budowlano montażowe związane z budową sieci wodociągowej dla kolonii Niegosławice – Marianów”Roboty budowlano montażowe związane z budową sieci wodociągowej dla kolonii Niegosławice-Marianów na terenie działek o nr ewidencyjnych: 480, 49 (pas drogowy), 156/3, 490/1, 461/9, 461/8,460 (pas drogowy), 549/3, 549/2, 153 (pas drogowy), 459/2, 458/1, 458/2, 457/2, 45711, 456, 455/2, 454/1, 454/2, 453, 452/1, 452/2, 451, 450/3, 450/2, 449/2, 448, 447 położonych w miejscowości Niegosławice (Zamawiający posiada Decyzję nr 9.2021 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) o łącznej dł. ok. 1490 m na następujących odcinkach: Sieć wodociągowa PCV 110 mm w miejscowości Niegosławice o długości ok. 1470 m Przejście metodą przewiertu pod drogą wojewódzką nr 768 w miejscowości Niegosławie - 1 szt. Roboty budowlane i technologiczne studni wodomierzowej ( pomiar wody dla Niegosławic Kolonia Marianów)Dla powyższego Zadania Zamawiający posiada Decyzję Nr 9.2021 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego BPL.6733.8.2021 z dnia 12.08.2021r.: „Budowa wodociągu dla Kolonii Niegosławice Marianów", na terenie działek o nr ewidencyjnych: 480, 49 (pas drogowy), 156/3, 490/1, 46119, 46118, 460 (pas drogowy), 549/3, 549/2, 153 (pas drogowy), 459/2, 458/1, 458/2, 45712, 457/1, 456, 455/2, 454/1, 454/2, 453, 452/1, 452/2, 451, 450/3, 450/2, 449/2, 448, i 447, położonych w miejscowości Niegosławice, gmina Wodzisław.Przedmiotem inwestycji celu publicznego jest realizacja infrastruktury technicznej, polegająca na „budowie wodociągu dla Kolonii Niegosławice Marianów" wraz z urządzeniami technicznymi, na terenie miejscowości Niegosławice, gmina Wodzisław. Teren działek: o nr ewid. 480, 457/2, 455/2, 454/1 i 452/2, stanowi teren istniejącej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i zagrodowej; o nr ewid. 156/3, 490/1, 461/9, 461/8, 549/3, 549/2, 459/2, 458/1, 458/2, 457/1, 456, 454/2, 453, 452/1, 451, 450/3, 450/2, 449/2, 448, i 447, stanowi teren gruntów rolnych; o nr ewid. 49 stanowi teren pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 768; o nr ewid. 460 stanowi teren pasa drogowego drogi gminnej Nr 398030T; o nr ewid. 153 stanowi teren pasa drogowego drogi gminnej-wewnętrznej, określony na załączniku graficznym do decyzji.W granicach terenu wnioskowanej inwestycji celu publicznego przewiduje się budowę sieci wodociągowej oraz urządzeń technicznych zapewniających użytkowanie obiektu, stanowiących całość techniczno-użytkową inwestycji.Projektowana sieć wodociągowa zostanie włączona do istniejącego wodociągu zlokalizowanego na terenie działki o nr ewid. 480, zasilanego z ujęcia wody „Wodzisław". Obsługa komunikacyjna wnioskowanej inwestycji z terenu dróg publicznych: wojewódzkiej nr 768; o nr ewid. 460; gminnej Nr 398030T o nr ewid. 460; gminnej-wewnętrznej o nr ewid. 153, stanowiących jednocześnie obsługę komunikacyjną terenów zlokalizowanych w bezpośrednim ich sąsiedztwie.Wykonawca w zakresie każdej z części opracuje Dokumentację Projektową zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU. W ramach opracowania Dokumentacji Projektowej Wykonawca opracuje niezbędne materiały wyjściowe, uzyska wszystkie wymagane zgodnie z Prawem Polskim uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do zakończenia całego zakresu robót tj. zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania infrastruktury wodociągowej. Wykonawca będzie również zobowiązany do wykonania innych opracowań wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastrukturykolidującej z projektowanymi obiektami.W zakresie niewymagającym uzyskania pozwolenia na budowę Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania robót dokona skutecznego zgłoszenia budowy.Szczegółowy zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót dla wszystkich części określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)– Załącznik Nr 1 do SWZ. Warunki realizacji Umowy i jej wzór stanowi Załącznik Nr 2.1 do SWZ dla części 1 oraz Załącznik Nr 2.2. do SWZ dla części 2 i 3.Część 3 – „Roboty budowlano-montażowe związane z budową sieci wodociągowej Przyłęczek – Mierzawa”Zakres przedsięwzięcia:Roboty budowlano montażowe związane z budową sieci wodociągowej Przyłęczek – Mierzawa na terenie działek o nr ewidencyjnych: 25 dr-w, 9/23, 9/22, 9/1 dr-w, 9/21, 8 dr-w, 4 dr-p, 1/159,1/158, 1/157, 1/156, 1/55, 1/54, 1/153, 1/152, 1/151, 1/150, 1/149, 1/148, 1/147, 1/146, 1/145, 1/144, 1/143, 1/142, 1/141, 1/140, 1/139, 1/138, 1/137, 1/136, 1/135, 3/1, 2, 1/164, 1/161, 1/160 o łącznej dł. ok. 1690 m na następujących odcinkach:- Sieć wodociągowa PCV 160 mm w miejscowości Przyłęczek o długości ok. 1666 m- Przejście metodą przewiertu pod drogami gminnymi 2 szt.- Przejścia metodą przewiertu pod drogą powiatową Nr dz. 4 - Studnia wodomierzowa 1 kpl. roboty budowlane i technologiczneWykonawca w zakresie każdej z części opracuje Dokumentację Projektową zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU. W ramach opracowania Dokumentacji Projektowej Wykonawca opracuje niezbędne materiały wyjściowe, uzyska wszystkie wymagane zgodnie z Prawem Polskim uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do zakończenia całego zakresu robót tj. zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania infrastruktury wodociągowej. Wykonawca będzie również zobowiązany do wykonania innych opracowań wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastrukturykolidującej z projektowanymi obiektami.W zakresie niewymagającym uzyskania pozwolenia na budowę Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania robót dokona skutecznego zgłoszenia budowy.Szczegółowy zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót dla wszystkich części określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)– Załącznik Nr 1 do SWZ. Warunki realizacji Umowy i jej wzór stanowi Załącznik Nr 2.1 do SWZ dla części 1 oraz Załącznik Nr 2.2. do SWZ dla części 2 i 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:1.1. w zakresie części 1 zamówienia: 30 000,00 PLN (słownie zł: trzydzieści tysięcy zł i 00/100).1.2. w zakresie części 2 zamówienia: 10 000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy zł i 00/100).1.3. w zakresie części 3 zamówienia: 10 000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy zł i 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Nr rachunku: 94 8526 0001 0000 0130 2000 0006z adnotacją „Wadium – Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2024 - Część nr ……”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. do dnia …”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:w zakresie części 1 - 3 zamówienia:co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnejo długości sieci minimum 0,5 km,2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:zakresie części 1 zamówienia:w zakresie projektowania:a) minimum jedną osobą (projektant w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych w zakresie umożliwiającym projektowanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia,b) minimum jedną osobą (projektant w branży konstrukcyjnej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie umożliwiającym projektowanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia,c) minimum jedną osobą (projektant w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym projektowanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.w zakresie wykonywania robót:d) min. jedną osobą (kierownik budowy i robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia,e) min. jedną osobą (kierownik robót konstrukcyjnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia,f) min. jedną osobą (kierownik robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia.zakresie części 2 i 3 zamówienia:w zakresie projektowania:g) minimum jedną osobą (projektant w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych w zakresie umożliwiającym projektowanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówieniaw zakresie wykonywania robót:h) min. jedną osobą (kierownik budowy i robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym długość sieci wodociągowej), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).4) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby do projektowania lub kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.5) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), przez „budowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.6) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.7) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2 lub 3 części) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdza/ją one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach