Przetargi.pl
Remont istniejącej nawierzchni drogi powiatowej Nr 1120L Drelów - Żerocin ( ul. Bankowa w Drelowie ) od km 0+003 do km 0+369

Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska 90A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3431909 , fax. 083 3437975
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
    ul. Sidorska 90A 90A
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3431909, fax. 083 3437975
    REGON: 03023874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialski.eu/starostwo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącej nawierzchni drogi powiatowej Nr 1120L Drelów - Żerocin ( ul. Bankowa w Drelowie ) od km 0+003 do km 0+369
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni drogi powiatowej Nr 1120L Drelów - Żerocin ( ul. Bankowa w Drelowie ) od km 0+003 do km 0+369. Projektuje się: - roboty pomiarowe , - ustawienie krawężników betonowych na odcinku poszerzenia od km 0+291 do km 0+353 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego o grub. 15 cm - oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - śr.gr.2,286 cm - skropienie emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - regulacja poboczy ziemnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa Dokumentacja uproszczona - Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 10 do SIWZ. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy załącznik Nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatbialski.eu/starostwo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach