Przetargi.pl
Remont istniejącego ciągu pieszo jezdnego i placu manewrowo-postojowego wraz z remontem ogrodzenia przy boisku w Waganowicach.

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3881102 , fax. 012 3882102
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 012 3881102, fax. 012 3882102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/www
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącego ciągu pieszo jezdnego i placu manewrowo-postojowego wraz z remontem ogrodzenia przy boisku w Waganowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Remont istniejącego ciągu pieszo jezdnego i placu manewrowo-postojowego wraz z remontem ogrodzenia przy boisku w Waganowicach na działkach nr ewidencyjny 200, 201/2, 201/4, 350 Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowo geodezyjne (wytyczenie obiektu w terenie i obsługa geodezyjna w czasie wykonywania robót) - rozebranie istniejących krawężników i murka ogrodzeniowego - wykonanie koryta - ułożenie krawężników betonowych - ułożenie obrzeży betonowych - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na chodniku kostka grubości 6 cm - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na ciągu pieszo jezdnym i placu manewrowo postojowym kostka grubości 8 cm - remont ogrodzenia Gmina Słomniki złożyła wniosek o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji, które odpowiadają warunkom przyznania w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. W przypadku nie otrzymania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. W związku z faktem, że przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie czynnego budynku użyteczności publicznej przedmiot zamówienia należy realizować w taki sposób aby w minimalnie zakłócać funkcjonowanie obiektu (roboty będą wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie Zespołu Szkół w Waganowicach). a) Przedmiot zamówienia: 1) będzie realizowany na podstawie zgłoszenia wykonywania robót dokonanych przez Zamawiającego. Zakres opisuje inwestycji opisuje przedmiar robót, kosztorysy nakładcze. b) Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów przetargowych. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że produkty równoważne posiadają parametry nie gorsze niż ujęte w SIWZ. Jeżeli w dokumentacji został ujęty produkt lub urządzenie danego Producenta Wykonawca składający ofertę może zastosować produkt lub urządzenie równoważne pod warunkiem że parametry jego nie będą gorsze niż parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urządzenia. Potwierdzenie równoważności może nastąpić wyłącznie po przekazaniu dokumentów potwierdzających parametry techniczne materiałów/urządzeń/instalacji i zaakceptowaniu ich przez autora projektu/inspektora nadzoru. Uwaga- Zamawiający nie będzie rozstrzygał o równoważności zaproponowanego produktu urządzenia na etapie postępowania przetargowego. Przyjęcie przez zamawiającego produktu/ urządzenia równoważnego może nastąpić na etapie realizacji zadania po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentów dotyczących proponowanego produktu/urządzenia. Jeśli produkt/urządzenie nie spełni wymogów równoważności Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania produktu/urządzenia wskazanego w SIWZ. Brak możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg : Remont ciągu pieszo jezdnego i placu manewrowo-postojowego przy boisku w Waganowicach. oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: Oryginalny dokument należy złożyć w Urzędzie Gminy Słomniki pok. 7. Osobą upoważnioną do odbioru oryginału jest Pani Józefa Fima z kolei kopię dokumentu należy dołączyć do składanej oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umslomniki/Article/id,19319.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach