Przetargi.pl
Remont i renowacja Sali Kameralnej Teatru Muzycznego ROMA

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6287071 , fax. 022 6217233
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie
    ul. Nowogrodzka 49 49
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6287071, fax. 022 6217233
    REGON: 00027807200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i renowacja Sali Kameralnej Teatru Muzycznego ROMA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego bieżącej konserwacji polegającej na wykonaniu usług remontowych i renowacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi i zabezpieczającymi. Prace konserwacyjne będą prowadzone w Sali Kameralnej (Nova Scena) i bezpośrednim sąsiedztwie w Obiekcie Zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega, w szczególności na wykonaniu remontu i renowacji Sali Kameralnej, holu wejściowego przed Salą Kameralną, szatni dla widzów oraz garderoby 2/s. Prace będą wykonane w dwóch etapach: - na pierwszy etap składa się remont i renowacja Sali Kameralnej. Etap należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 sierpnia 2009 r. - drugi etap obejmuje wykonanie prac w holu wejściowym przed Salą Kameralną, szatnią oraz garderobą 2/s. Prace należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 września 2009 roku. Zakres prac w Sali Kameralnej obejmuje w szczególności: 1) zerwanie miękkiej płyty pilśniowej z całej powierzchni stropu sali kameralnej, 2) oczyszczenie ścierne murów gładkich z cegły (efektem czyszczenia ma być czysta cegła) 3) uzupełnienie zbrojonych belek stropowych z betonu monolitycznego materiałem naprawczym, 4) wykonanie sufitów podwieszonych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami typu ecophon, 5) okładziny belek stropowych z płyt typu ecophon mocowane na klej akustyczny, 6) tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na podłożu z cegły na ścianach pod oknami oraz w przejściu do szatni, 7) tynki (gładzie)jednowarstwowe wewnętrzne gr.3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku, 8) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych-podłoży gipsowych z gruntowaniem, 9) ocyklinowanie posadzek z deszczułek starych bardzo zniszczonych 10) zapastowanie i froterowanie posadzek z deszczułek, 11) naprawienie uszkodzonych w murze powierzchni, 12) dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, 13) renowacja drzwi drewnianych wejściowych do Sali Kameralnej, pełnych, dwuskrzydłowych z odtworzeniem starych klamek (2 kpl. drzwi), 14) obudowa kinkietów w okładzinie z płyt gipsowo kartonowych na ścianach na ruszcie metalowym wg rysunku aranżacji sali kameralnej, 15) zabudowa reżyserki-ścianka działowa grubości 5 cm z płyt gipsowo-kartonowych wysokości 2,38m, na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym, furtką stalową 90x70 cm lakierowaną zamykaną na zamek, wg rysunku aranżacji sali kameralnej, 16) dostawa i montaż stołu reżyserskiego 95x70x400cm, blat MDF - Unicam kolor czarny szer. 95cm, dlug. 400cm wys. blatu 70 cm, konstrukcja wsporcza stołu profil stalowy zamknięty 30x30mm lakierowany, szuflady szt. 8 pod blatem stołu, stalowe wys. 9cm, szer. 50 cm wg rysunku aranżacji sali kameralnej, 17) dostawa i montaż szafki drewnianej zamykana z szufladami wysokości 9 cm, szafka narożna dl.390 cm, wys. 70 cm, gł. 50cm wg rysunku aranżacji sali kameralnej, 18) balustrady okienne proste z pochwytem stalowym. Usługa remontowa i renowacyjna wraz z robotami towarzyszącymi i zabezpieczającymi w holu przed Salą Kameralną w szatni oraz w garderobie 2/s polegają w szczególności na: - rozebraniu ścianek pełnych z cegły-przejście między holem i szatnią, - rozebraniu posadzek z płytek ceramicznych oraz podłoża z betonu żwirowego w przejściu między szatnią i hollem, - odbiciu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach w przejściu między szatnią i holem oraz na pasach ścian dla odsłonięcia muru z cegły, - oczyszczeniu ścierne murów gładkich z cegły, - rozebraniu posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych-rulony, - położeniu warstwy wyrównawcze pod posadzki, - położeniu posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, Tarkett w kolorze czerwonym i szarym z wywinięciem na ścianę cokołu wys.8 cm., - wyłożeniu wykładziną stopni schodowych z trepnoskami, - obudowaniu kanałów wentylacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych, - uzupełnieniu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowej na ścianach na podłożu z cegły, - wykonaniu okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie pojedynczym mocowanym do podłoża, - położeniu gładzi gipsowych jednowarstwowych na stropach, ścianach i na podciągach na podłożu z tynku, - tapetowaniu ścian tapetą AS CREATION nr 5671-23, - malowaniu farbą olejną grzejników radiatorowych oraz malowanie farbą emulsyjną powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem, kolory opisane w przedmiarze robót, - montażu drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych z samozamykaczem w przejściu przy garderobie 2/s, - wykonaniu lady szatniowej z półkami (płyta laminat kolor wg rysunku D4 Proj. wnętrz), - wykonaniu szafy z drzwiami przesuwnymi i półkami wg rys.D2 proj. wnętrz, - wykonaniu lady - barku z półkami wg rys. D3 Proj. wnętrz, - wykonaniu stolików do poczekalni w holu wg rys D1 Proj. wnętrz, - wykonaniu ławki do holu wg Projektu Wnętrz, - dostawie i montażu lustra w holu, - dostawie i montażu na ścianie w holu 2 szt. TV LCD 52 cali Full HD, - dostawie 10 szt. krzeseł tapicerowanych typu konferencyjnego z podparciami, konstrukcja metalowa, - dostawie i montażu wieszaków szatniowych naściennych dwustronnych obrotowych, ilość wieszaków na ramieniu 24 szt. metalowe malowane proszkowo, - wykonaniu półek na ścianie w barku z płyt gipsowo-kartonowych na stelarzu z profili stalowych, - wykonaniu balustrady na murkach i poręcze schodowe metalowe wg Projektu Wnętrz - renowacji drzwi wejściowych drewnianych częściowo przeszklonych z naświetlem z uzupełnieniem starych klamek (2 kpl. drzwi), - montażu skrzydła drzwiowego płytowego wewnętrznego pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, - wykuciu z muru podokienników betonowych z lastryko w garderobie 2/s i obsadzenie podokienników z konglomeratu, - wykuciu z muru i wstawienie nowych drzwi wewnątrzklatkowych z okuciami i zamkiem /garderoba/, - rozebraniu posadzek z deszczułek mocowanych na lepik oraz rozebranie podłoża z betonu żwirowego /garderoba/, - rozebraniu ścianek pełnych z cegły, - wykonaniu przesklepień otworów w ścianach z cegieł-obmurowanie belek stalowych /garderoba/, - wykonaniu ścianki z cegieł, położenie tynku /gładzie/ jednowarstwowe z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie, - dwukrotnym malowaniu ścian farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem, - położeniu warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej oraz warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, - położeniu wykładziny Tarkett z wywinięciem na ściany 8 cm/garderoba/, - dwukrotnym malowaniu farbą olejną grzejników radiatorowych /garderoba/, - dostawie i montażu luster na ścianie garderoby. Instalacje elektryczne Zakres prac obejmuje wykonanie usługi remontowej i renowacyjnej instalacji elektrycznej wewnętrznej, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetleniowych dziennych i ewakuacyjnych oraz opraw oświetleniowych, a także przeniesienie rozdzielni elektrycznej wraz z jej modernizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami. Roboty w branży elektrycznej należy wykonać pod nadzorem osoby z uprawnieniami SEP D w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Odbiór zadania w branży elektrycznej nastąpi po przedstawieniu dokumentacji powykonawczej wewnętrznej, zawierającej dokumentację eksploatacyjną i opis techniczny z wykonanym schematem. Dokumentacja eksploatacyjna obejmuje: dokumenty przyjęcia urządzenia do eksploatacji i instrukcję eksploatacji. Po wykonaniu zadania należy wykonać pomiary elektryczne oraz pomiary natężenia oświetlenia zgodnie z Polskimi Normami. Szczegółowy zakres prac przewidzianych w ramach wykonania zamówienia określa Przedmiar robót, projekt aranżacji wnętrz holu wejściowego oraz rysunki załączone do SIWZ. Przedmiar robót służy do przygotowania oferty. Wykonawcy są zobowiązani do należytego przygotowania wyceny z uwzględnieniem wszystkich prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. Przedmiar robót stanowi uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia. Projekt Aranżacji Wnętrz Holu Wejściowego umożliwia jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania. Cena ofertowa powinna zostać skalkulowana na podstawie przedmiaru robót (kosztorysu ślepego), Projektu Aranżacji oraz rysunków z uwzględnieniem poszczególnych cen jednostkowych. Wszystkie czynności remontowe i naprawcze należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obiektach budowlanych i Polskimi Normami, a w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych (Dz. U. nr 29, poz. 205). Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji prac oraz po ich zakończeniu oraz wywozu na bieżąco powstałego gruzu. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu wewnętrznego obowiązującego na terenie Zamawiającego oraz uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu godzin pracy w Obiekcie. Wykonawca zobowiąże się do ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia prac do przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. Ubezpieczenie powinno obejmować szkody wynikłe w związku ze zdarzeniami losowymi i odpowiedzialnością cywilną Wykonawcy. Wykonawcy są uprawnieni do odbycia wizji lokalnej w Sali. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. Prace prowadzone przez Wykonawcę będą nadzorowane przez inspektora nadzoru wskazanego przez Zamawiającego. Prace powinny przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Zamawiającego. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania prac o dużym stopniu uciążliwości (np.: odłączenie zasilania energetycznego, duży hałas itp.), zgodnie z ustalonym wcześniej przez strony harmonogramem prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia Wykonawcy składają wyłącznie w formie oryginału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykazania co najmniej trzech usług o podobnym charakterze o wartości każdej z usług co najmniej 90 000,00 zł netto. Przez usługi o podobnym charakterze tj. odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie remontu oraz renowacji wraz z pracami przy instalacjach elektrycznych. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. b. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: - uprawnienia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) do 1 kV osoby wykonującej prace związane z siecią elektryczną. - uprawnienia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) D w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 6.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda: a. przedstawienia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach