Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2867700 , fax. 061 2867702
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
ul. Ignacego Daszyńskiego 5 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 061 2867700, fax. 061 2867702
REGON: 00052578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa drogi gminnej w rejonie ul. Harcerskiej - Żrenica dojazd do bloków w Środzie Wielkopolskiej (km 0 + 189,50) - zadanie nr 1 Remont i przebudowa drogi gminnej w rejonie ul. Daszyńskiego na odcinku od parku do ul. Westerplatte w Środzie Wielkopolskiej (km 0 + 140,00) - zadanie nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont i przebudowa drogi gminnej w rejonie ul. Harcerskiej - Żrenica dojazd do bloków w Środzie Wielkopolskiej (km 0 + 189,50) - zadanie nr 1 Remont i przebudowa drogi gminnej w rejonie ul. Daszyńskiego na odcinku od parku do ul. Westerplatte w Środzie Wielkopolskiej (km 0 + 140,00) - zadanie nr 2 Zakres robót zadania nr 1: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego grub. 26 cm , nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej grysowej grub. 5 cm oraz oznakowanie i urządzenia zabezpieczające. Zakres robot zadania nr 2 : roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego grub. 20 cm , nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej grysowej grub. 5 cm, zatoki postojowe i wjazdy z betonowej kostki brukowej grub.8 cm, chodniki z betonowej kostki brukowej grub.6 cm, krawężniki i obrzeża, odwodnienie i regulacja urządzeń, ukształtowanie terenu oraz oznakowanie pionowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu: - spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm), tj. a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - wg wzoru do SIWZ (zał. Nr 2 - dla zadania nr 1 i zadania nr 2), 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla zadania nr 1 i zadania nr 2 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej grysowej z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. Należy wykazać min. 1 zrealizowane zadanie, wartości nie mniejsze niż 100.000 zł. Jako 1 zadanie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ - dla zadania nr 1 i zadania nr 2. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jes lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodawlkp.biuletyn.net
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA PARKU MIEJSKIEGO PRZY ULICY WARSZAWSKIEJ W KOSTRZYNIE (I ETAP)
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA UL. KRZYWOUSTEGO (OD UL. WRZESIŃSKIEJ DO PRZEMYSŁAWA - ETAP I) ORAZ UL. STAWNEJ (OSTATNI ETAP) W KOSTRZYNIE
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodnika w ul. Łomżyńskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodnika w ul. Suchej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodników w ul. Fabianowo oraz w ul. Obrzyca w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne wykonywanie frezowania nawierzchni asfaltobetonowych w szacunkowej maksymalnej ilości do 67 000 m2 na terenie miasta Poznania frezarką o szerokości 1 m z wywozem materiału pofrezowego
Dodano: 2016-07-26 - Remont ulicy Aleja Powstańców Wlkp w Kobylinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodników w ul. Czereśniowej oraz w ul. Szubińskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21 - Budowa ulicy Budzisława w Poznaniu
Dodano: 2016-07-20 - Remont nawierzchni chodników w ul. Chwaliszewo oraz w ul. Lubowskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-20