Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Witosa 76
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3332324 , fax. 048 3644821
- Data zamieszczenia: 2011-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
ul. Witosa 76 76
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3332324, fax. 048 3644821
REGON: 67057488300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja budynku administracyjno-socjalnego B1 wraz z zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: -wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych budynku nr 1 administracyjno-socjalnego na składowisku odpadów komunalnych P.P.U.H. RADKOM w Radomiu ul. Witosa - zagospodarowanie terenu zaplecza wokół ww budynku . - rozbiórka komina stalowego wraz z czopuchem i naczyniem wzbiorczym. 2.Zakres robót składający się na przedmiot zamówienia obejmuje: a. budynek administracyjno-socjalny na składowisku odpadów PPUH Radkom Sp. z o.o. Radom przy ul. Witosa wraz z wiatą wagi. 1.Remontowany budynek jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym 2.Budynek będzie wyposażony w instalacje: c.o., zw, cw, wod.-kan., wentylacja, elektryczne, oświetleniowe, instalacje niskoprądowe, światłowodowe i klimatyzacyjne (serwerownia), 3.W budynku przewiduje się: a)10 pomieszczeń biurowych, b)stołówkę (20 osób), c)pomieszczenie biurowe obsługi wagi, d)pomieszczenie rozdzielni elektrycznej-recepcja, e)WC męski i damski, f)Kotłownię-węzeł cieplny g)pomieszczenie archiwum zakładowego z wyposażeniem w regały, h)pomieszczenie na nośniki elektroniczne-serwerownia i archiwum nośników, i)pomieszczenie gospodarcze, j)pozostałe funkcje pomieszczeń bez zmian, 4.Zatrudnienie: 20 osób w tym 8 kobiet 5.Rodzaj konstrukcji: budynek murowany 6.Wykończenie zewnętrzne: a) ocieplenie zgodnie z zaleceniami b) tynk zewnętrzny akrylowy, c)cokolik zewnętrzny do wysokości parapetów - granitogres, 7.Ściany działowe: murowane, z cegły ceramicznej kl. 100 - w pomieszczeniach sanitarnych wykończone płytkami ceramicznymi na całej wysokości zgodnie z wymaganiami, w pozostałych pomieszczeniach: tynkiem mozaikowym. 8.Zmiana konstrukcji dachu: a) dach dwuspadowy, b) ocieplenie zgodnie z zaleceniami, c) pokrycie blacho dachówką identyczną jak na budynku B2, d) wkomponowanie dachu wagi w budynek administracyjno-socjalny, Okna z twardego PCV uchylne, współczynnik przenikania ciepła Uk1,6Wm2xK, skrzydła z blokadą antywyważeniową, 9.Drzwi zewnętrzne PCV - przeszklone, współczynnik przenikania ciepła Uk2,6W m2xK, drzwi wewnętrzne Porta z szybami (bezpiecznymi), 10.Orynnowanie: z blachy stalowej-ocynkowanej o grubości 0,6 mm 11.Posadzki w pomieszczeniach socjalnych, korytarzach : płytki ceramiczne (w tym gres o odpowiednich parametrach) o parametrach: -ścieralność co najmniej klasy VI -twardość wg skali Mohsa - co najmniej 7 -przeciwpoślizgowość wg DIN 51130, 13. Kanały wewnętrzne c.o., c.w.u. i sieci niskoprądowych oraz sieci teletechnicznych zewn., 14. Posadzki w pozostałych pomieszczeniach: wykładzina użytkowa, łatwo zmywalna na welonie termoizolacyjnym, serwerownia: antyelektrostatyczne 15. Zmiana konstrukcji zadaszenia wagi. 16. Dodatkowe wejście-wyjście awaryjne w ścianie szczytowej wg rysunku i opisu. 17. Demontaż komina stalowego z czopuchem i naczyniem wzbiorczym. UWAGA. Kolorystyka budynku B 1 na zewnątrz identyczna jak kolorystyka budynku B2 a kolorystyka wewnętrzna do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji. Drzwi i okna zewnętrzne PCV w kolorze białym, uchylne jak w wykonanym budynku B2. Wobec powyższego należy dokonać wizji lokalnej( po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym). Budynek B2 znajduje się na terenie przyległym do budynku B1. b. zagospodarowanie terenu zaplecza składowiska odpadów w części zabudowy budynku nr 1 administracyjno-socjalnym wg rysunku w dokumentacji. 1.Wykonanie nawierzchni utwardzonych tj.: -wykonanie dróg i dojazdów - kostka betonowa grubość 8cm (pełna) -wykonanie placu składowego z płyt typu Grzybów, MON 3,00x1,00x0,15 m -wykonanie parkingu samochodów osobowych- kostka betonowa grubość 8cm (pełna) -wykonanie chodników i opasek z kostki brukowej jw. 2.Wykonanie rozbudowy oświetlenia terenu i zasilania wiaty wagi (instalacji zew. i wew. wraz z wykonaniem uziomu) B-1, 3.Wykonanie tj. budowa krawężników i obrzeży na ławach z oporem (zakola, łuki i wokół trawników). 3.W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową(podstawową i zamienną). UWAGA: 1.Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.Projekt zamienny należy rozpatrywać łącznie z projektem wykonawczym. 3.Wszelkiego rodzaju elementy stalowe i żeliwne odzyskane z demontażu na obiektach: budynek B1 oraz zagospodarowanie terenu zaplecza należy bezwzględnie zdać do magazynu Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 25 000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkom.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26