Przetargi.pl
Remont i konserwacja dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów w 2014r.

Nadleśnictwo Chocianów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-140 Chocianów, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8183500 , fax. 76 8183506
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Chocianów
    ul. Kościuszki 23 23
    59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8183500, fax. 76 8183506
    REGON: 93102390200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i konserwacja dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów w 2014r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i konserwacji istniejących dróg leśnych gruntowych w leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Chocianów. Roboty swym zakresem obejmują: a) Naprawę dróg leśnych gruntowych na terenie Nadleśnictwa Chocianów przy użyciu materiału zakupionego przez wykonawcę, w tym: -dostawa, wbudowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pospółki w ilości 2850 ton na drogach o łącznej powierzchni 6825 m2; -dostawa, wbudowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne kamienia łamanego niesortowanego 0/31,5 i 0/63mm w ilości 230 ton (frakcja 0/31,5mm) i 770 ton (frakcja 0/63mm) na drogach o łącznej powierzchni 3185 m2. b)Naprawę dróg leśnych gruntowych na terenie Nadleśnictwa Chocianów przy użyciu materiału Inwestora, w tym: -nawiezienie, wbudowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pospółki w ilości 882 ton na drogach o łącznej powierzchni 2110 m2; -nawiezienie, wbudowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne kamienia łamanego niesortowanego 0/31,5 w ilości 100 ton na drogach o łącznej powierzchni 460 m2. c) Profilowanie równiarką drogową i zagęszczanie mechaniczne walcem drogowym istniejących dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów o powierzchni 3500 m2. d) Grubość warstw wbudowanego materiału po zagęszczeniu powinna wynosić średnio 20cm pospółki i 10cm kamienia łamanego niesortowanego. e) Wymaga się, aby do transportu kruszywa po drogach leśnych gruntowych Wykonawca stosował pojazdy z napędem na wszystkie osie. Ma to na celu ochronę istniejących dróg leśnych gruntowych w leśnictwach przed ich rozjeżdżaniem, co ma miejsce w przypadku prób przejazdu pojazdami o napędzie na jedną oś drogami o gorszych parametrach lub przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych. f) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać wymagane zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą PN-EN 13043:2004 lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, które Wykonawca dostarczy na żądanie Zamawiającego. Kruszywo musi pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobywanie kruszywa i posiadać certyfikat lub świadectwo jakości pod względem przydatności zastosowania w budownictwie drogowym. Wykonawca dostarczy również Zamawiającemu, w trakcie realizacji zamówienia, dokumenty potwierdzające ilość i rodzaj dostarczonego kruszywa z każdego transportu w ramach w/w zadania. Wyklucza się użycie jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie dopuszczonych do obrotu. Podczas realizacji robót drogowych Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. g) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zgodnie z wymogami dokumentacji i wytycznymi niniejszej Specyfikacji wraz z załącznikami. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) drogi, nieruchomości, urządzenia i inne obiekty, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz naprawi ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności określonych w przedmiocie zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji - w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Korekty dotyczyć będą prac wykonywanych na terenie Nadleśnictwa Chocianów właściwym dla prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykonanie minimum 60% wartości brutto umowy. Redukcja dotyczy wielkości i zakresu robót. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi wykonawcę w terminie 7 dni od wystąpienia przedmiotowych okoliczności. i) Zakres robót oraz opis wykonania prac został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty oraz w załączniku nr 12 do SIWZ - Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. 1)Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 500,00 zł 2)Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa banku: PKO BP Nr konta bankowego: 23 1020 5226 0000 6702 0418 3125 Zamawiający nie dopuszcza wpłaty wadium w kasie swojej siedziby. 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego i kserokopię z ofertą . Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Pani Helena Susidko, nr telefonu 76 8 183 500 w godzinach od 9.00 do 14.00. Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_chocianow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach