Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg
- Adres: 09-210 Drobin, ul. Piłsudskiego 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2601441 w. 107
- Data zamieszczenia: 2010-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
ul. Piłsudskiego 12 12
09-210 Drobin, woj. mazowieckie
tel. 024 2601441 w. 107
REGON: 00054664400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji wraz z wymianą pokrycia dachu budynku przy ulicy Rynek 23 w Drobinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : -) Remont elewacji wraz z wymianą pokrycia dachu budynku przy ulicy Rynek 23 w Drobinie polegający na wykonaniu robót izolacyjnych, tynki - całkowita renowacja wraz z malowaniem , wymianę obróbek blacharskich, wymianę pokrycia dachu oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej , -) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i zezwoleń z nią związanych , przed przystąpieniem do robót budowlanych , -) uzyskanie w trybie decyzji administracyjnej pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie nadzoru archeologicznego , -) przedłożenie zamawiającemu do odbioru końcowego trzech egzemplarzy świadectwa charakterystyki energetycznej budynku przy ul. Ryn ek 23 w w Drobinie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r Nr 156 , poz. 1118 z późn. zm. ) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub jego części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno - użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej ( Dz. U. Nr 2008 nr 201 poz. 1240 oraz Dz. U. 2008 nr 201 poz. 1041 . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 2.000 zł . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy prawo zamówień publicznych . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy . Wadium musi zostać wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 21.06.2010 r. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału . W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu wadialnego potwierdzonej przez Wykonawcę, Zamawiający we własnym zakresie sprawdzi czy oryginał dokumentu został wniesiony w kasie przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o złożenie oświadczeń lub dokumentów które zawierały błędy w ofercie lub który złożył wadliwe pełnomocnictwo , nie złożył dokumentów , oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drobin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26