Przetargi.pl
Remont elewacji wraz z remontem tarasów budynku przy ul. Czapelskiej 22 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji wraz z remontem tarasów budynku przy ul. Czapelskiej 22 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji wraz z remontem tarasów budynku przy ul. Czapelskiej 22 na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: remont elewacji z dociepleniem ściany szczytowej, remont balkonów, wymianę opaski wzdłuż elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę obróbek blacharskich, demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych, wymianę wpustów kanalizacyjnych, wyrównanie warstwy gruntu przy elewacji. UWAGA! Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na budowę. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy uwzględnić zapis art. 52 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zm.). Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać opinię ornitologiczną stwierdzającą obecność lub brak chronionych gatunków ptaków w danym obiekcie budowlanym. W okresie od 1 marca do 16 października, w przypadku obecności chronionych gatunków ptaków gnieżdżących się w obiekcie, przed rozpoczęciem robót należy uzyskać: a) w przypadku ptaków objętych ochroną ścisłą: - zgodę Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na płoszenie ptaków objętych ścisłą ochroną (w przypadku braku jaj i młodych w gniazdach) w trybie art. 56 ust.1 pkt. 1, w związku z art. 52 ust.1 pkt. 11 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zm.), - zgodę Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na niszczenie jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych oraz niszczenie ich siedlisk w trybie art. 56 ust.2 pkt. 2, w związku z art. 52 ust.1 pkt. 3-9 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o ochronie przyrody. b) w przypadku ptaków objętych ochroną częściową: - zgodę Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na płoszenie tych gatunków, umyślne niszczenie jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych oraz niszczenie ich siedlisk w trybie art. 56 ust.2 pkt. 1, w związku z art. 52 ust.1 pkt. 1-9 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o ochronie przyrody. 3. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, 2) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 3) zabezpieczenia terenu robót oraz prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz zgodnie z BIOZ, 4) dostarczenia przed przystąpieniem do robót opinii ornitologicznej stwierdzającej obecność lub brak chronionych gatunków ptaków w obiekcie budowlanym, 5) dostarczenia przed rozpoczęciem robót zgody Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na płoszenie ptaków objętych ścisłą ochroną w przypadku obecności chronionych ptaków gnieżdżących się w obiekcie i braku jaj oraz młodych w gniazdach, 6) dostarczenia przed rozpoczęciem robót zgody Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na niszczenie jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych oraz niszczenie siedlisk ptaków objętych ścisłą ochroną w przypadku obecności chronionych ptaków gnieżdżących się w obiekcie, 7) dostarczenia przed rozpoczęciem robót zgody Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na płoszenie, niszczenie jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych oraz niszczenie siedlisk ptaków objętych częściową ochroną w przypadku ich gnieżdżenia się w obiekcie, 8) dostarczenia w dniu podpisania umowy do Kierownika Działu Technicznego ZGN Praga-Południe oświadczenia kierownika budowy o przejęciu obowiązków na obowiązującym druku Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla m. st. Warszawy, 9) zapewnienia wszelkich pozwoleń i zgód na zajęcie terenu nie będącego w administrowaniu ZGN Praga-Południe oraz poniesienia wszelkich związanych z tym kosztów, 10) dostarczenia po wykonaniu przedmiotu umowy, dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami, 11) dostarczenie niezbędnych protokołów, atestów, prób, badań, sprawozdań dotyczących rzeczy i robót, 12) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia, 13) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 14) zabezpieczenia ciągów eksploatacyjnych i ewakuacyjnych, 15) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 16) zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, 17) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami bez dodatkowego wynagrodzenia, 18) przywrócenia, po zakończeniu robót, terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.), 19) zawiadomienia użytkowników obiektów, w których będą prowadzone roboty, o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia, 20) zabezpieczenia instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu do dnia odbioru końcowego robót, 21) uporządkowania terenów sąsiadujących, usunięcia wszelkich urządzeń związanych z realizacją robót, pozostałości materiałów, gruzu i śmieci do dnia odbioru poszczególnych robót, 22) kompletowania na bieżąco w trakcie wykonywania robót dokumentacji, w tym protokołów niezbędnych przy odbiorze, 23) usuwania wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi, 24) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt usuwać niezbędne materiały, odpady, śmieci i niepotrzebne urządzenia prowizoryczne i składować urządzenia i materiały w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia dla zdrowia i mienia osób trzecich. W trakcie realizacji robót utrudniających komunikację, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne przejście do wszelkich lokali, 25) umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom organu państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409; dalej Prawo Budowlane) oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, 26) wykonania innych obowiązków związanych z realizacją robót. 4. Rodzaj robót i warunki ich wykonania określa dokumentacja projektowa (PROJEKT BUDOWLANY REMONTU ELEWACJI WRAZ Z REMONTEM TARASÓW BUDYNKU PRZY UL. CZAPELSKIEJ 22 W WARSZAWIE) wraz z przedmiarami robót stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR Nr ST-1), stanowiącą Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 6. Zasady zlecania i rozliczania robót: 1) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego. 2) Podstawą do wystawienia faktur jest kosztorys powykonawczy sporządzony w oparciu o składniki kalkulacyjne wykazane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym, sprawdzonym przez wskazanego w umowie inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego oraz protokół odbioru. 3) Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę metodą szczegółową, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. W przypadku robót, które nie zostały ujęte w przedmiarach robót załączonych (Załącznik nr 6 do SIWZ), a niezbędnych do wykonania, rozliczanie będzie się odbywało w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie (wynikające z kosztorysu ofertowego). Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 4) Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 5) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 2 700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach