Przetargi.pl
Remont elewacji, schodów zewnętrznych, muru ogrodzenia wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku Placówki Terenowej KRUS w Jędrzejowie, ul. Piłsudskiego 5.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego 65B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 041 3481920
  • Data zamieszczenia: 2011-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego 65B 65B
    25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3481900, 3481904, fax. 041 3481920
    REGON: 01251326200203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji, schodów zewnętrznych, muru ogrodzenia wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku Placówki Terenowej KRUS w Jędrzejowie, ul. Piłsudskiego 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 1.1 Część ogólna Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, schodów zewnętrznych, muru ogrodzenia wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku Placówki Terenowej KRUS w Jędrzejowie. Zakres robót obejmuje m.in: ocieplenie budynku, remont świetlików okiennych, remont kominów, remont schodów zewnętrznych, remont ogrodzenia, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa poprzecznego pęknięcia ściany, montaż rolety aluminiowej, udrożnienie wentylacji w sali obsługi interesantów, remont rynien, malowanie drzwi garażowych, malowanie pokoi biurowych, korytarzy i klatki schodowej 1.2. Szczegółowy opis zamówienia: Podstawowe dane techniczne obiektu powierzchnia całkowita obiektu - 672,9 m2 kubatura obiektu, - 2 700,0 m3 powierzchnia zabudowy, - 343,1 m2 ilość kondygnacji, - 3 (w tym 1 podziemna niepełna) a)Zakres prac (ocieplenie budynku) demontaż wraz z późniejszym przeniesieniem na elewację elementów takich jak: godło, nazwa ulicy, oznaczenia, wyłącznik główny prądu, uchwyt na flagi, sygnalizatory akustyczne, oświetlenie zewnętrzne, złącza odgromowe, zewnętrzna jednostka klimatyzacyjna, czujka pogodowa, zabezpieczenie stolarki drzwiowej i okiennej przed zabrudzeniem, gruntowanie preparatem głęboko penetrującym, - 476,05 m2 częściowy demontaż i montaż nowych obróbek blacharskich (parapety, wiatrówka) z uwzględnieniem powiększonej grubości ściany o warstwę styropianu, ocieplenie ścian styropianem o grubości 5 cm (bez powierzchni ścian garażu),-439,85 m2 zaszpachlowanie tynku strukturalnego ścian garażu, - 36,20 m2 naklejenie siatki z włókna szklanego, - 476,05 m2 przygotowanie całej powierzchni do gruntowania (wyrównanie), - 476,05 m2 zagruntowanie całej powierzchni podkładem pod tynk silikonowy, - 476,05 m2 nałożenie tynku silikonowego o granulacji 2 mm, - 476,05 m2 naklejenie siatki z włókna szklanego na powierzchni cokołu, - 38,55 m2 wyrównanie i zagruntowanie powierzchni cokołu, - 38,55 m2 nałożenie tynku marmolit, - 38,55 m2 uzupełnienie zdemontowanej obróbki blacharskiej, zdjęcie zabezpieczenia z stolarki drzwiowej i okiennej, pomalowanie drzwi garażowych (2 szt.). Kolorystyka elewacji będzie uzgodniona z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. b)Zakres prac przy remoncie świetlików okiennych wyburzenie 3 szt. świetlików okiennych o wymiarach: 220 cm x 60 cm wysokość 25 cm, 190 cm x 60 cm wysokość 25 cm, 410 cm x 60 cm wysokość 25 cm, wymurowanie z cegły klinkierowej nowych świetlików o wymiarach jak wyżej. c)Zakres prac przy remoncie kominów boki wszystkich istniejących kominów w ilości 11 szt. należy ocieplić styropianem grubości 5 cm w technologii jak wyżej, czapy betonowe zabezpieczyć obróbką blacharską a wyloty kanałów wentylacyjnych zabezpieczyć kratkami, zlokalizować i usunąć nieszczelność w poszyciu dachowym. d)Zakres prac przy remoncie schodów zewnetrznych (wejściowych) wymiana stopni i podstopni z piaskowca na granitowe (stopnie o wymiarach 350 cm x 37 cm 3 sztuki, podstopnie o wymiarach 12 cm x 350 cm), naprawa okładzin z piaskowca podjazdu dla inwalidów ok. 6 m2, malowanie barierki stalowej niepełnej przy wejściu głównym. e)Zakres prac przy remoncie ogrodzenia: odkucie odspojonego tynku na murze ogrodzenia (ogrodzenie o długości 170 mb), nałożenie tynku cementowego na mur ogrodzenia, osadzenie czap betonowych na murze ogrodzenia. f)Zakres prac remontowych w środku obiektu wymiana drzwi płycinowych z ościeżnicą metalowa (drzwi 90 lewe), poprawne połączenie rury kanalizacyjnej (pom. nr 13), naprawa poprzecznego pęknięcia ściany (pom. nr 5) wraz z naprawą posadzki, montaż rolety aluminiowej w pomieszczeniu serwera (okno o wymiarach 120 cm x 180cm),udrażnienie wentylacji w sali obsługi interesantów. g)Zakres prac przy regulacji spadków rynien wzmocnienie podpór w narożach połączeń wraz z nadaniem im odpowiedniego spadku, ukierunkowanie rynien po całym obwodzie budynku nadając im spadek odprowadzający wodę. h)Zakres prac przy malowaniu pomieszczeń przeniesienie mebli biurowych we wskazane miejsce, zabezpieczenie wykładziny dywanowej, stolarki drzwiowej i okiennej przed zabrudzeniem, punktowa reperacja ścian i sufitów, gruntowanie ścian i sufitów preparatem głęboko penetrującym, - 1688,88 m2 dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylowa (sufit biały, ściany pastelowy jasny), - 1688,88 m2 zdjęcie zabezpieczenia. 1.3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej oraz samodzielnych obmiarów po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej przeprowadzenia. 1.4. Wykonawca do oferty musi załączyć przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy opiewający na wartość oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach