Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
- Data zamieszczenia: 2015-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Żeromskiego 29 29
01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
REGON: 01525966300043 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku szkoły ZS nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 w Warszawie w systemie ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie: Remont elewacji ZS Nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji wykonawczej, zgodnie z prawem budowlanym, w zakresie ocieplenia budynku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie oraz przeprowadzenie odbiorów i oddanie do użytkowania. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym wykonać prace remontowe polegające na: Remoncie elewacji: ociepleniu ścian zewnętrznych wraz ze ścianami piwnic (ponad poziomem terenu) z wykonaniem wyprawy z tynków cienkowarstwowych budynku szkoły (dydaktycznego) - z wyłączeniem budynków: - sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku szkoły - budynku pawilonu księgarskiego z łącznikiem do budynku szkoły, wraz z wykonaniem audytu energetycznego i świadectwa energetycznego budynku po zakończeniu zadania. Prace termomodernizacyjne mają na celu poprawę estetyki budynku i poprawę izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych oraz mają przynieść wymierne efekty w zakresie oszczędności energii. Wszelkie wskazania i propozycje rozwiązań zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowią minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne i należy je traktować, jako sugestie Zamawiającego. Zamawiający nie ma prawa żądać podniesienia standardu określonego programem funkcjonalno-użytkowym. Prace projektowe i roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, aktualnych norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w niniejszych wymaganiach zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia wykonawcy od ich stosowania. Niezbędne do wykonania zamówienia jest: a) Opracowanie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie remontu elewacji - termomodernizacji budynku dydaktycznego szkoły b) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów c) Wykonanie prac budowlanych w obiekcie czynnym na podstawie opracowanego projektu d) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania e) Sporządzenie kalkulacji cen brutto dla następujących elementów realizacji: - ocieplenie ścian zewnętrznych - ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic ponad poziomem terenu f) Pełnienie nadzoru autorskiego g) Wykonanie świadectwa energetycznego budynku po zakończeniu zadania. Dokumentacja projektowa powinna: a) Być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami. Na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu. b) W swojej treści określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności materiały, urządzenia i technologie wykonawstwa przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz innych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania. Powinna przestrzegać zasad technicznych określonych w prawie budowlanym, instrukcjach ITB, instrukcjach producentów oraz innych dostępnych opracowaniach technicznych. c) Zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane). d) Dokumentacja dla każdego elementu wyszczególnionego powyżej powinna stanowić odrębne opracowanie. Zamawiający powinien otrzymać każdy element w formie wydruków: projekt wykonawczy - w trzech egzemplarzach oraz w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych programach edytorskich - w uzgodnieniu z Zamawiającym. Każdy egzemplarz dokumentacji powinien być opatrzony numeracją i trwale spięty. 1.2) Przedmiot zamówienia określa: a) Program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Kosztorysy i Nadzory Budowlane mgr inż. Izabella Krawczyk. - załącznik nr 8 do SIWZ, b) Wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: prace będą prowadzone przy czynnej szkole. Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. 1.3) Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; d) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 10.12.2015 r. lub do zaoferowanego w ofercie skróconego terminu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26