Przetargi.pl
Remont elewacji budynku szkoły ZS nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 w Warszawie w systemie ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku szkoły ZS nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 w Warszawie w systemie ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie: Remont elewacji ZS Nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji wykonawczej, zgodnie z prawem budowlanym, w zakresie ocieplenia budynku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie oraz przeprowadzenie odbiorów i oddanie do użytkowania. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym wykonać prace remontowe polegające na: Remoncie elewacji: ociepleniu ścian zewnętrznych wraz ze ścianami piwnic (ponad poziomem terenu) z wykonaniem wyprawy z tynków cienkowarstwowych budynku szkoły (dydaktycznego) - z wyłączeniem budynków: - sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku szkoły - budynku pawilonu księgarskiego z łącznikiem do budynku szkoły, wraz z wykonaniem audytu energetycznego i świadectwa energetycznego budynku po zakończeniu zadania. Prace termomodernizacyjne mają na celu poprawę estetyki budynku i poprawę izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych oraz mają przynieść wymierne efekty w zakresie oszczędności energii. Wszelkie wskazania i propozycje rozwiązań zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowią minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne i należy je traktować, jako sugestie Zamawiającego. Zamawiający nie ma prawa żądać podniesienia standardu określonego programem funkcjonalno-użytkowym. Prace projektowe i roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, aktualnych norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w niniejszych wymaganiach zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia wykonawcy od ich stosowania. Niezbędne do wykonania zamówienia jest: a) Opracowanie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie remontu elewacji - termomodernizacji budynku dydaktycznego szkoły b) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów c) Wykonanie prac budowlanych w obiekcie czynnym na podstawie opracowanego projektu d) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania e) Sporządzenie kalkulacji cen brutto dla następujących elementów realizacji: - ocieplenie ścian zewnętrznych - ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic ponad poziomem terenu f) Pełnienie nadzoru autorskiego g) Wykonanie świadectwa energetycznego budynku po zakończeniu zadania. Dokumentacja projektowa powinna: a) Być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami. Na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu. b) W swojej treści określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności materiały, urządzenia i technologie wykonawstwa przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz innych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania. Powinna przestrzegać zasad technicznych określonych w prawie budowlanym, instrukcjach ITB, instrukcjach producentów oraz innych dostępnych opracowaniach technicznych. c) Zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane). d) Dokumentacja dla każdego elementu wyszczególnionego powyżej powinna stanowić odrębne opracowanie. Zamawiający powinien otrzymać każdy element w formie wydruków: projekt wykonawczy - w trzech egzemplarzach oraz w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych programach edytorskich - w uzgodnieniu z Zamawiającym. Każdy egzemplarz dokumentacji powinien być opatrzony numeracją i trwale spięty. 1.2) Przedmiot zamówienia określa: a) Program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Kosztorysy i Nadzory Budowlane mgr inż. Izabella Krawczyk. - załącznik nr 8 do SIWZ, b) Wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: prace będą prowadzone przy czynnej szkole. Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. 1.3) Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; d) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 10.12.2015 r. lub do zaoferowanego w ofercie skróconego terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach