Przetargi.pl
Remont dylatacji na moście przez rzekę San w miejscowości Solina w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 895 Uherce Mineralne - Myczków w km 10+662

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 19a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8609490 , fax. 017 8609460
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
    ul. Boya Żeleńskiego 19a 19a
    35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8609490, fax. 017 8609460
    REGON: 69058767000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dylatacji na moście przez rzekę San w miejscowości Solina w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 895 Uherce Mineralne - Myczków w km 10+662
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót określony w Rozdziale II Opis przedmiotu zamówienia (program funkcjonalno - użytkowy) specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1 800 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: (a) min. 1 projektant i 1 sprawdzający z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej, należących do OIIB, którzy będą wykonywać zamówienie w zakresie projektowym;każdy z w/w pracowników winien wykazać się min. 5-letnim doświadczeniem w projektowaniu (od momentu uzyskania uprawnień), tzn.: opracować min. 3 projekty różnych obiektów mostowych, poparte referencjami (przez prace projektowe należy rozumieć: projekt budowy lub przebudowy obiektu mostowego) (b) wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy, legitymującego się doświadczeniem zawodowym min. 5 lat, posiadającego następujące kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami mostowymi. - przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych o specjalności mostowej. 3) posiadają potencjał sprzętowy - min.: - Środek transportu - 1szt. - Sprężarka - 1szt. 4) posiadają doświadczenie w realizacji robót : Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 3 podobnych robót budowlanych - uwierzytelnione dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - odrębnie w zakresie projektowym i wykonawczym. 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Dopuszcza się podwykonawstwo. III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Projektanta i Sprawdzającego oraz Kierownika Budowy. 6) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt 5.1.4 wg. formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do oferty oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach