Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ADAPTACJĘ POMIESZCZEŃ

Powiat Łańcucki ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2256971 , fax. 017 2256970
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łańcucki
    ul. Mickiewicza 2 2
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2256971, fax. 017 2256970
    REGON: 69058137600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ADAPTACJĘ POMIESZCZEŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego na pomieszczenia Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łańcucie, zgodnie z dokumentacja techniczną i specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych. Prace obejmują zmianę sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń, zlokalizowanych na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Łańcucie przy ul. Mickiewicza 2. Pomieszczenia użytkowane dotychczas przez USC adaptuje się na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łańcucie. W ramach zamówienia należy wykonać: wymianę okien oraz drzwi (wg załączonego opisu technicznego), wymianę wewnętrznej instalacji wod.-kan., wymianę wewnętrznej instalacji CO, wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej, budowę wewnętrznej instalacji teletechnicznej na potrzeby systemów komputerowych, ogólnobudowlane roboty wykończeniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VIII siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3, 2) Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot). Jednocześnie wraz z ofertą należy złożyć: 7) Kosztorys ofertowy. 8) Zaparafowane Istotne postanowienia umowne. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.itl.pl/bip (przetargi/starostwo powiatowe/adaptacja pomieszczeń)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach