Przetargi.pl
Remont drogii gminnej - ul. Reymonta, odcinek od ul. Falandysza, do ul. Weteranów w m. Radzymin

Gmina Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, pl. T. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 786-62-92/93 , fax. 0-22 786-51-95
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzymin
    pl. T. Kościuszki 2 2
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 786-62-92/93, fax. 0-22 786-51-95
    REGON: 01326970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogii gminnej - ul. Reymonta, odcinek od ul. Falandysza, do ul. Weteranów w m. Radzymin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej - ul. Reymonta, odcinek od ul. Falandysza, do ul. Weteranów w m. Radzymin w zakresie: - frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, - rozbiórki istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej, - rozbiórki przepustu w koronie ulicy w km 0+161,30, - rozbiórki przepustu pod zjazdami w km 0+168 i km 0+173, - wykonaniu odcinka kanalizacji deszczowej fi 500 mm w miejscu rozebranych przepustów w koronie ulicy w km 0+161,30 oraz pod zjazdami w km 0+168 i km 0+173, - regulacji wysokościowej rewizji kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i gazowej, - wykonaniu robót ziemnych w zakresie korytowania pod zjazdy i chodniki, - wykonaniu rowków pod ławy krawężników i obrzeży chodnikowych, - wykonania krawężników ulicznych, krawężników na zjazdach i obrzeży chodnikowych, - wykonaniu warstwy odsączającej i podbudowy na zjazdach, - wykonaniu podbudowy na dojściach do posesji, - wykonaniu bitumicznej warstwy wyrównawczo - wiążącej na jezdni ulicy, - wykonaniu bitumicznej warstwy ścieralnej na jezdni ulicy, - wykonaniu nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, - wykonaniu nawierzchni chodników na dojściach do posesji z betonowej kostki brukowej, - formowania i zagęszczania poboczy, - uporządkowania terenu robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-09-22 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Potwierdzenie posiadanych uprawnień. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 6. Wykaz osób. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych. Wykaz wykonanych robót budowlanych minimum dwóch w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Oświadczenie z art. 22 i 24.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzymin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach