Przetargi.pl
Remont drogi wojewódzkiej nr 390 w km 9+400 - 12+200 na odcinku od m. Złoty Stok w kierunku m. Orłowiec o długości 2,800 km CPV 45233142-6

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wojewódzkiej nr 390 w km 9+400 - 12+200 na odcinku od m. Złoty Stok w kierunku m. Orłowiec o długości 2,800 km CPV 45233142-6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi wojewódzkiej nr 390 w km 9+400 - 12+200 na odcinku od m. Złoty Stok w kierunku m. Orłowiec o długości 2,800 km CPV 45233142-6 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Remont drogi wojewódzkiej Nr 390 w km 9+400 - 12+200 na odcinku od m. Złoty Stok w kierunku m. Orłowiec o długości 2,800km STAN ISTNIEJĄCY Droga wojewódzka nr 390 w km 9+400 do 12+200 jest odcinkiem górskim. Nawierzchnia bitumiczna- pokrowiec o grubości 2-3cm w złym stanie technicznym ułożony na podbudowie tłuczniowej. Obecnie nawierzchnia drogi mocno zniszczona z licznymi naprawami cząstkowymi wykonywanymi masami bitumicznymi na gorąco oraz grysami na gorąco. Pobocza drogi zawyżone a przydrożne rowy zarośnięte i zamulone, na odcinku tym istniejące przepusty pod drogą nie spełniają swojego zadania ze względu na zamulenie ich oraz uszkodzenia /spękania/.Istniejący w rowie wlot dla nietoperzy nie zabezpieczony. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Zakładana kategoria ruchu KR-2 Na całym odcinku drogi z poboczy wyciąć krzaki i odrosty, ściąć zawyżone pobocza, odmulić istniejące rowy przydrożne a miejscami odtworzyć. Rowy wprowadzić do istniejących przepustów które należy oczyścić i odmulić a uszkodzone czy zawalone naprawić z rur żelbetowych wibroprasowanych o średnicy 60 cm. Z uwagi na nierówną szerokość nawierzchni jezdni krawędź naprawić średnio 0,5m wzmacniając podbudowę mieszanką tłuczniową. Istniejącą nawierzchnię wyrównać masą asfaltową AC 16W średnio 5cm, z uwagi na jej bardzo duże nierówności na odcinkach prostych jak i na łukach. Nawierzchnię wykonać z masy asfaltowej AC 16W warstwa wiążąca grubości 6cm i AC 11S warstwa ścieralna grubości 4cm z zastosowaniem asfaltów miękkich 50/70. Uzupełnić pobocza drogi mieszankami tłuczniowymi 0/31,5 z zagęszczeniem. Oznakowanie poziome wykonać cienkowarstwowo farbami akrylowymi, ustawić słupki hektometrowe z nowym opisem km/hm, na łukach drogi ustawić tablice prowadzące U-3b/U-3c . Wykonać z bloczków betonowych w rowie z wyprowadzeniem na przeciwskarpę wlot dla nietoperzy zabezpieczając sam wlot kratą z rur. Ramę kraty wykonać z kształtowników stalowych (ceownik 80x80mm). Natomiast elementy wypełniające ramę (50x40) muszą być wykonane z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 8 cm ułożonych poziomo. Odstępy pomiędzy elementami poziomymi muszą mieć co najmniej 8 cm .Rury 2szt x 0,5m o łącznej długości 1mb w celu zabezpieczenia przed wycięciem należy wypełnić betonem. Krata musi mieć element otwierany (na zawiasach) umożliwiający wejście do sztolni a jej wymiary mają mieć szerokość 50 cm i wysokość 40cm. UWAGA :materiały uzyskane w trakcie rozbiórki i nie nadające się do ponownego wbudowania (w uzgodnieniu inspektorem nadzoru) należy wywieść i składować (utylizować) na koszt wykonawcy robót zgodnie z ustawą odpadach i ochronie środowiska. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, lub świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez IBDiM. Przed przystąpieniem do robót bitumicznych Wykonawca ma obowiązek okazać akceptację recept na masy bitumiczne z Laboratorium DSDiK. Wykonanie robót ma być zgodne ze sztuką budowlaną oraz zaleceniami podanymi do stosowania w STWiORB.W celu wykonania zadania wykonawca ma opracować projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r ( Dz.U. Nr 177 z dnia 14.10.2003r poz 1729 ) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywane roboty na okres 36 miesięcy, na oznakowanie poziome 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie:- trzydzieści tysięcy złotych 00/100-) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Zachodnim WBK S.A. I O/Wrocław nr 37 1090 2398 0000 0001 0089 7540. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie DSDiK. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 12. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 10. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 11 i 12 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach