Przetargi.pl
Remont drogi wojewódzkiej Nr 342 w m. Szewce i jej obrębie. CPV 45.23.31.42-6

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wojewódzkiej Nr 342 w m. Szewce i jej obrębie. CPV 45.23.31.42-6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Droga Nr 342 w m. Szewce Remont drogi wojewódzkiej nr 342 rozpoczyna się w km 11+507, przechodzi przez miejscowość Szewce i kończy na km 12+369. Szerokość jezdni wynosi od 5,8 m do 6,1 m. Jezdnia jest bitumiczna skoleinowana, spękana siatkowo . Pobocza gruntowe są zawyżone, o szerokości 0,7 ÷ 1,5 m. W miejscowości Szewce jest jednostronnie wykonany chodnik z kostki betonowej , oraz ściek z dwurzędowej kostki kamiennej. Remont drogi obejmować będzie : 1. Frezowanie uszkodzonej nawierzchni: - 4 cm na złączeniu nowo wykonanej nawierzchni bitumicznej z nawierzchnią istniejącą. - 8 cm na powierzchni zjazdów z drogi głównej. - 10 cm na całej szerokości jezdni. Frezowina zostanie wykorzystana do utwardzenia poboczy. 2. Rozebranie krawężnika kamiennego (odcinkami) . Krawężnik do odzysku. 3. Rozebranie uszkodzonego krawężnika betonowego z wywozem i kosztami składowania. 4. Rozebranie ław pod krawężniki kamienne i betonowe z wywozem i kosztami składowania. 5. Wykonanie ławy pod krawężnik kamienny i betonowy z betonu C 16/20. 6. Ułożenie krawężników kamiennych (odcinkami) na ławie z betonu C 16/20 . Krawężnik z odzysku . 7. Ułożenie krawężników betonowych na ławie z betonu C 16/20. 8. Rozebranie uszkodzonego ścieku z kostki kamiennej (odcinkami)18x20 szerokości 0,4 m. Oczyszczenie, kostka kamienna do odzysku. 9. Rozebranie ław pod ściek z kostki kamiennej z wywozem i kosztami składowania. 10. Ułożenie ławy pod ściek z kostki kamiennej z betonu C 16/20 . 11. Wykonanie ścieku z kostki kamiennej (odcinkami) 18x20 cm szerokości 0,4 m (2- rzędy) . Materiał z odzysku . 12. Rozebranie i oczyszczenie kostki kamiennej((10/11 cm i (14÷18/20 cm)) , załadunek i wywóz do Cieszyc (obwód ) oraz jej pryzmowanie przez Wykonawcę. 13. Mechaniczne wykonanie koryta grunt kat. IV z transportem urobku i kosztami składowania. 14. Wykonanie stabilizacji 1,5÷2,5 M Pa dowożonej z wytwórni betonów. 15. Mechaniczne wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm . 16. Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16 W dla KR-4 wraz z niezbędnym zagęszczeniem oczyszczeniem i skropieniem (średnio 100 kg/m? ) na zjazdach z drogi. 17. Wykonanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 4 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi oraz niezbędne oczyszczenie i skropienie - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm . 18. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 4 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm. 19. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 dla KR4 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi oraz niezbędne oczyszczenie i skropienie-. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm . 20. Remont wpustów ulicznych poprzez regulację, oczyszczenie. 21. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową. 22. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o średnicy 0,6 m zamulenie 0,3 m. 23. Ścięcie i karczowanie średnich i gęstych krzaków , rębakowanie i rozplantowanie wiórów. 24. Ustawienie nowych słupków U-1a-na wszystkich oznakowanie km i hm . 25. Remont przepustu przez wykonanie ścianki czołowej dla rur o średnicy 60 cm z betonu C25/30. 26. Wykonanie ścinki i uzupełnienie poboczy frezowiną z odzysku. 27. Rozebranie obrzeża betonowego z wywozem i kosztami składowania. 28. Rozebranie ławy betonowej obrzeża z wywozem i kosztami składowania . 29. Rozebranie płytek chodnikowych z wywozem i kosztami składowania 30. Wykonanie ławy pod obrzeże z betonu C 12/15. 31. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm pod chodnik . 32. Ułożenie obrzeża betonowego 8x30 cm . 33. Ułożenie chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm . 34. Wykonanie ławy fundamentowej żwirowej pod przepust . 35. Ułożenie rur PP lub PE karbowane pod zjazdami . 36. Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp z wywozem i kosztami składowania urobku . 37. Wykopanie rowu w tym miejsc pod przepust z wywozem i kosztami składowania . Na w/w odcinku oprócz frezowania należy wykonać wgłębne korytowanie , rozebranie kostki kamiennej , następnie ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni w/g kosztorysu ofertowego. W terminie 02.04.2013 r. do 30.06.2013 r. gmina Wisznia Mała planuje budowę chodnika na odcinku ul. Wrocławskiej w km 11+776 , długości 62 m . W związku z powyższym na tym odcinku remont jezdni będzie mógł być przeprowadzony po zakończeniu tego zadania. II. Droga Nr 342 w km 12+369 ÷ 13+915. Remont drogi wojewódzkiej nr 342 rozpoczyna się w km 12+369 ÷ km 13 + 915. Szerokość jezdni wynosi od 5,9 m do 6,3 m. Jezdnia jest bitumiczna skoleinowana , spękana siatkowo. Pobocza gruntowe są zawyżone, o szerokości 0,7 ÷ 1,5 m. Remont drogi obejmować będzie : 1. Frezowanie uszkodzonej nawierzchni: - 4 cm na złączeniu nowo wykonanej nawierzchni bitumicznej z nawierzchnią istniejącą, - 10 cm na całej szerokości jezdni pod warstwą nawierzchni bitumicznej. Frezowina zostanie wykorzystana do utwardzenia poboczy. 2. Rozebranie krawężnika kamiennego (odcinkami) .Krawężnik do odzysku. 3. Rozebranie ław pod krawężnik z wywozem i kosztami składowania. 4. Wykonanie ławy z betonu C16/20 pod krawężnik kamienny. 5. Ułożenie krawężnika kamiennego (odcinkami). Krawężnik z odzysku. 6. Rozebranie i oczyszczenie kostki kamiennej(10x11), załadunek i wywóz do Cieszyc oraz jej pryzmowanie przez Wykonawcę. 7. Mechaniczne wykonanie koryta grunt kat. IV z transportem urobku i kosztami składowania. 8. Wykonanie stabilizacji 1,5÷2,5 M Pa dowożonej z wytwórni betonów. 9. Mechaniczne wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm. 10. Wykonanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 4 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. 11. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 4 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi .Grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. 12. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 dla KR3 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi .Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i niezbędnym skropieniem. 13. Wykonanie chodnika z mieszanki mineralno- asfaltowe wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem 14. Remont wpustów ulicznych poprzez regulację, oczyszczenie. 15. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową. 16. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o średnicy 0,6 m zamulenie 0,3 m. 17. Ścięcie i karczowanie średnich i gęstych krzaków, rębakowanie i rozplantowanie wiórów. 18. Ustawienie nowych słupków U-1a - na wszystkich oznakowanie km i hm. 19. Remont ścianki czołowej przepustu dla rur o średnicy 60 cm z betonu C25/30. 20. Wykonanie ścinki i uzupełnienie poboczy frezowiną z odzysku. 21. Remont przepustu pod jezdnią z rur karbowanych 60 PP lub PE wraz z umocnieniem skarp kostką granitową. 22. Ustawieniem barier ochronnych stalowych. 23. Wykonanie ścinki i uzupełnienie poboczy frezowiną z odzysku w km 14+240÷ 16+007. 24. Wykonanie ławy z betonu C12/15 pod obrzeże i ustawienie obrzeży. 25. Odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp rowu z wywozem i kosztami składowania. 26. Wykonanie ławy fundamentowej - żwirowej pod zjazdami. 27. Ułożenie rur PP lub PE karbowanych pod zjazdami (zasypki w ramach utwardzenia poboczy). Na w/w odcinku w km 12+ 369 do km 13+ 500 należy wykonać warstwy konstrukcyjne wg kosztorysu ofertowego na sfrezowanej warstwie nawierzchni . Natomiast w km 13+500 do km 13 +915 występuje wykonanie wgłębne koryta , rozebranie kostki , ułożenie warstw konstrukcyjnych w/g kosztorysu ofertowego. III . Droga w km 16+325 ÷18+092 1. Wykonanie ścinki poboczy i uzupełnienie frezowiną z odzysku w km 16+325 do km 18+092 . IV . OBOWIĄZKI WYKONAWCY Przed przystąpieniem do robót bitumicznych Wykonawca ma obowiązek uzyskać akceptację recept na masy bitumiczne z laboratorium DSDiK we Wrocławiu. IV. UWAGI DODATKOWE 1. Wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom lub wymogom określonym w art.10 ust.2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r.( Dz. U. z 1994r. Nr 89, poz.414 z późn. zm.). 2. Szczegółowy zakres rodzaj poszczególnych robót podają przedmiary oraz szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi tymczasowy projekt organizacji ruchu, wyniesie go w teren oraz utrzyma w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót. 5. Urobek i gruz powstały podczas prowadzenia robót (oprócz frezowiny użytej do utwardzenia poboczy) Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach. 6. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od daty odbioru, na oznakowanie poziome cienkowarstwowe - 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 PLN w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach