Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7462570 , fax. 075 7462577
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7462570, fax. 075 7462577
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o. o. w Kamiennej Górze, przy ul. Korczaka 1. W ramach zadania przewiduje się wykonanie między innymi następujących robót: - rozbiórkę części jezdni, - częściowe korytowanie, - wykonanie stabilizacji cementem, - wykonanie podbudowy na części drogi, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (4 cm), - wykonanie przepustów fi 400, - przełożenie sieci oświetlenia ulicznego, - wykonanie poboczy z resortu. Ścinki zawyżonych poboczy dokona Zamawiający we własnym zakresie. Zamawiający przeprowadził badania ugięć sprężystych nawierzchni - stanowią one załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia jest również dokumentacja rysunkowa-projektowa (załącznik nr 2), przedmiar robót (załącznik nr 3) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4). Bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji przedmiaru robót, Wykonawca winien mieć świadomość, że kwota podana przez niego w Formularzu oferty stanowić będzie zapłatę za pracę wykonaną i zakończoną pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, i że odpowiednio skalkulował cenę oferty. W wynagrodzenie Wykonawcy muszą być wkalkulowane wszelkie wydatki niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. Zakres robót do wykonania przedstawia dokumentacja rysunkowa-projektowa, co oznacza, że w przypadku wątpliwości (rozbieżności), strony traktować ją będą jako dokument podstawowy dla ustalenia zakresu prac. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazaniem pochodzenia należy brać pod uwagę rozwiązania równoważne, co oznacza, że opis nie zmierza do ograniczania konkurencji. Za rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie rozwiązania o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnej złożoności i wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł netto; Zamawiający za roboty o podobnej złożoności rozumie roboty dotyczące remontu, przebudowy lub budowy drogi z nawierzchni z betonu asfaltowego; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy: Dokument 2 A lub Dokument 2 B. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - wzór: Dokument 3. 4. Opinie dotyczące jakości usług wymienionych w Dokumencie 3, wystawione przez zamawiających te roboty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach