Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzenia do uzdatniania ciepłej wody użytkowej do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Głogowie przy ulicy Neptuna 33.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Neptuna 22/24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 76 833 88 09 , fax. 0 76 833 88 09
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Neptuna 22/24 22/24
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 0 76 833 88 09, fax. 0 76 833 88 09
    REGON: 00109077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzenia do uzdatniania ciepłej wody użytkowej do budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Głogowie przy ulicy Neptuna 33.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na wykonaniu robót: - transport urządzenia do budynku Zamawiającego, -wykonanie odpowiednich przyłączy w węźle ciepłowniczym w celu instalacji armatury obejściowej i odgałęzień (podłączenie do obiegu ciepłej wody), -zabezpieczenie odprowadzenia wody płuczącej do kanalizacji oraz odprowadzenia odchodzących gazów z urządzenia do atmosfery, -podłączenie urządzenia za wymiennikiem ciepła w obieg ciepłej wody użytkowej, - uruchomienie i regulację urządzenia, - przeszkolenie pracowników DPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przystąpić do przetargu może oferent, który pobrał SIWZ w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia ww. warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi(oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta organu podatkowego o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 3) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 4) Podpisana specyfikacja techniczna (wypełnić Załącznik Nr 1). 5) Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 3 ). 6) Wykaz zamówień o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wypełnić Załącznik Nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (np. referencje). 7) Podpisany protokół z wizji lokalnej sporządzony przy udziale Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dps.glogow.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach