Przetargi.pl
usługa produkcji ciepła - gorącej wody oraz bieżąca konserwacja urządzeń, instalacji i odbiorników ciepła na terenie obiektu Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu.

Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Kliczkowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8512272 , fax. 0-74 8512274
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy
    ul. Kliczkowska 28 28
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8512272, fax. 0-74 8512274
    REGON: 01034470800435
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa produkcji ciepła - gorącej wody oraz bieżąca konserwacja urządzeń, instalacji i odbiorników ciepła na terenie obiektu Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa produkcji ciepła - gorącej wody oraz bieżąca konserwacja urządzeń, instalacji i odbiorników ciepła na terenie obiektu Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu. 1.1 Wykonawca odpowiedzialny jest zapewnić komfort cieplny obiektu Palmiarni o powierzchni około 3000m? oraz dostarczanie ciepłej wody, tj.: a) temperatura w pomieszczeniach szklarniowych musi odpowiadać wymaganiom roślin egzotycznych, w tym nie może być niższa niż 6°C b) temperatura w pomieszczeniach socjalnych nie może być niższa niż 18°C c) temperatura ciepłej wody w punktach czerpalnych nie może być niższa niż 550 C 1.2 Prowadzenie eksploatacji kotłów CO w systemie otwartym. W zakres eksploatacji wchodzi w szczególności obowiązek kontroli, regulacji i napraw oraz bieżąca konserwacja urządzeń grzewczych. Wykonywanie wszelkich obligatoryjnych (odpłatnych) przeglądów okresowych, tj.: a) przewodów dymowych b) wentylacyjnych c) p.poż d) dozoru technicznego w okresie eksploatacji kotłowni e) czyszczenie kotłów f) wywóz i składowanie odpadów z procesu spalania węgla g) utrzymanie porządku i czystości w kotłowni oraz przyległych pomieszczeniach 1.3 Zainstalowane urządzenia : - Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M kl.3 nr 1 o mocy 56 KW, powierzchnia grzewcza 7,5m2 (ogrzewanie pomieszczeń socjalnych oraz dostarczenie ciepłej wody) - Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M kl. 3 nr 2 o mocy 130 KW, powierzchnia grzewcza 16m2 - Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M nr 3 o mocy 190 KW, powierzchnia grzewcza 24m2 - Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M nr 4 o mocy 190KW, powierzchnia grzewcza 24m2 - Kocioł węglowy wodny - stalowy KWM - S nr 5 o mocy 200 KW, powierzchnia grzewcza 17m2 1.4 Powyższe prace powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, obowiązującymi normami oraz instrukcją obsługi urządzeń. 1.5. Dostawy węgla na cały okres grzewczy zapewnia Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 3.Załącznik nr 2 - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia: min. 1 kopia świadectwa kwalifikacyjnego D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i kotłów c.o. na stanowisku dozorowym, min. 1 kopia świadectwa kwalifikacyjnego E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i kotłów c.o. na stanowisku eksploatacyjnym 4.Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 50 000,00zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - z wykazu musi wynikać, iż Wykonawca zrealizował min. 2 usługi całodobowej obsługi kotłowni węglowej przez okres min. 6 miesięcy, 5.Oświadczenia stanowiące załącznik nr 4 do Formularza ofertowego 6.Załącznik nr 5 do Formularza ofertowego - polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach