Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-068 Wrocław, ul. Świdnicka 12-16
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3445245 , fax. 071 3445245
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Biuro Urbanistyczne we Wrocławiu
ul. Świdnicka 12-16 12-16
50-068 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3445245, fax. 071 3445245
REGON: 93196294200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Analiza dotycząca wyznaczenia trasy integrującej południowy obszar województwa dolnośląskiego wraz z powiązaniami Północ - Południe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego opracowania Analiza dotycząca wyznaczenia trasy integrującej południowy obszar województwa dolnośląskiego wraz z powiązaniami Północ - Południe, realizowanego w ramach europejskiego projektu międzynarodowego Via Regia Plus, działania 3.3.1. Multimodalna dostępność obszarów przygranicznych (województwo dolnośląskie) - transport drogowy, w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej - Program dla Europy Środkowej, zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) oraz spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ wraz z załącznikami. Ocena spełniania warunków, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach, według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do swojej oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowy Rejestrze Sadowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowy dokument składa każdy z nich. 3) Wykaz wykonanych usług, o których mowa w rozdziale V pkt 1.2) SIWZ w zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorców (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 4) Dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi przedstawione w wykazie, o których mowa w ppkt. 3), zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wymienionych w rozdziale V pkt. 1.2) SIWZ w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wymienionych w rozdziale V pkt. 1.2) SIWZ w zakresie potencjału technicznego (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ). 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 7, Wykonawca wskazał narzędzia, którymi będzie dysponował. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenia mogą dokonać osoby podpisujące ofertę lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które należy dołączyć do oferty. Poświadczenie winno być sporządzone sposób umożliwiający identyfikację dokonującej je osoby. 3. Jeśli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 2 , zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożą oni Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wbu.dolnyslask.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 03170 Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Projektu pn. Przebudowa ulicy Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I niezbędnej do efektywnego zaaplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 5.1. Drogowa dostępność transportowa, Poddziałanie nr 5.1.2 Drogowa dostępność transportowa - ZIT WrOF
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, Studium Wykonalności i sporządzenie 2 wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizacji projektu w zakresie remontu i odnowy części wspólnych wytypowanych mieszkalnych komunalnych budynków wielorodzinnych w ramach Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie 6.3.4 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AW, Oś Priorytetowa 6 - Infrastruktura spójności społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020..
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Projektu Rozbudowa węzłów przesiadkowych komunikacji zbiorowej we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP/PN/58/2016/WZF
Dodano: 2016-06-29 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz rozliczenie wsparcia unijnego
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, Studium Wykonalności i przygotowanie 4 wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej dla projektu w zakresie remontów i odnowy części wspólnych wytypowanych mieszkalnych budynków wielorodzinnych w ramach Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Oś Priorytetowa 6. Infrastruktura spójności społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020.
Dodano: 2016-06-06 - Opracowanie dokumentów aplikacyjnych dla Projektów planowanych do współfinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020: Zadanie 1: Opracowanie dokumentów aplikacyjnych dla Projektu pn. Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - Etap III A. Zadanie 2: Opracowanie dokumentów aplikacyjnych dla Projektu pn. Budowa wydzielonej trasy autobusowo-tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z Centrum Wrocławia
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie Studiów wykonalności, Audytów efektywności energetycznej oraz Dokumentacji aplikacyjnych wraz z załącznikami dla zadania 04120 Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-11 - Dokumentacja projektowa wraz rozliczeniem wsparcia unijnego (II)
Dodano: 2015-12-23 - Dokumentacja projektowa wraz z rozliczeniem wsparcia unijnego
Dodano: 2015-12-04 - Aktualizacja dokumentu pn. Aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Wrocław uchwalonego przez Radę Miejską Wrocławia Uchwałą Nr L/1251/13 z dnia 28 listopada 2013r
Dodano: 2015-10-15