Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej transportu rolnego zniszczonej w wyniku intensywnych opadów deszczu- dz.nr 555 w miejscowości Pławnica

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej transportu rolnego zniszczonej w wyniku intensywnych opadów deszczu- dz.nr 555 w miejscowości Pławnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: - naprawa drogi o długości 293,9 - wykonanie robót odwadniających, - rozebranie muru oporowego z kamienia i betonu, - ułożenie korytek betonowych 60x50x15cm na ławie betonowej B-15 gr.15 cm, - wykonanie przepustu o średnicy 40 cm, - wykonanie łapacza z koryt żelbetowych , - wzmocnienie skarpy płytami ażurowymi 90x60 cm typu JOMB, - czyszczenie i pogłębianie rowów, - korytowanie i profilowanie istniejącej nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - gr.20 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr.4 cm , - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - uformowanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31 mm, - uporządkowanie miejsca budowy i doprowadzenie do stanu umożliwiającego prawidłową eksploatację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków odbywa się na zasadzie: spełnia - nie spełnia.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1 Potencjał kadrowy. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budownictwa drogowego, w celu obsadzenia podanego niżej stanowiska: - Kierownik robót drogowych (Kierownik Budowy), przynajmniej z 3 letnim stażem pracy na tym stanowisku. Doświadczenie i kwalifikacje zawodowe należy udokumentować (zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , uprawnienia budowlane, ). 1.2 Potencjał techniczny. Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. 1.3 Doświadczenie zawodowe. Zrealizowali pomyślnie jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat 5 zamówień za kwotę co najmniej 400 tyś zł każda - zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Formularz oferty - załącznik nr 1; 2.2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2. 2.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na załączniku nr 3; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na załączniku nr 4; d) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, na załączniku nr 5; e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, na załączniku nr 6; f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, na załączniku nr 7; g) Oryginał lub potwierdzona kserokopia zaświadczenia ZUS ważna na dzień otwarcia przetargu, na załączniku nr 8; h) Oryginał lub potwierdzona kserokopia zaświadczenia US ważna na dzień otwarcia przetargu, na załączniku nr 9; i) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, na załączniku nr 10; j) Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym, na załączniku nr 11; k) Wzór umowy, na załączniku nr 12, (parafowana każda strona Umowy). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt 2.3 b), składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udziale zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców . 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach