Przetargi.pl
Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych.

Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 58-379 Czarny Bór, ul. XXX-lecia PRL 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8450139 , fax. 074 8450006
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
    ul. XXX-lecia PRL 18 18
    58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8450139, fax. 074 8450006
    REGON: 89071822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-bor.bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących jednostek budżetowych, zakładu budżetowego, instytucji kultury, rachunków funduszy celowych, rachunków pomocniczych, 2)realizacji poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR - on line, 3)realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) 4)przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 5)dokonywaniu wypłat gotówkowych, 6) uruchomieniu programu typu home banking, lub innego o takich samych lub wyższych parametrach w wersji jednostanowiskowej łącznie z wyposażeniem w niezbędny sprzęt , oprogramowanie i przeszkolenie personelu umożliwiającego: - składanie poleceń przelewu z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych, - uzyskiwanie informacji o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym na rachunkach własnych i do innych banków, - uzyskiwanie zbiorczych informacji o saldzie lub operacjach dnia na wybranych, lub wszystkich rachunkach, - dokonywanie lokat, - przeprowadzanie operacji zagranicznych, - realizacja wynagrodzeń pracowników. 7)lokowanie wolnych środków na lokatach jednodniowych, tygodniowych. 8) prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego obsługującego jednostki organizacyjne Gminy Czarny Bór, czynnego od pon.- pt. od godz.7.30-15.30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , a w szczególności wymaga się aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą prawo bankowe, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 2.1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. przedstawić dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ w pkt 2,3,4 w odniesieniu do pozostałych dokumentów podmioty występujące wspólnie mogą złożyć jeden wspólny dokument. 2.2. Oferta musi być opisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2.3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielenie. Umowę lub oddzielne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Uwaga! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum, spółka cywilna. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena oferty C2
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-bor.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach