Przetargi.pl
REMONT DROGI W MEJSCOWOŚCI DOJAZDÓW

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 32-010 Kocmyrzów, Luborzyca 97
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3871410 , fax. 012 3871410
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca
    Luborzyca 97
    32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie
    tel. 012 3871410, fax. 012 3871410
    REGON: 00053771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI W MEJSCOWOŚCI DOJAZDÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Dojazdów. Zakres zamówienia obejmuje: roboty ziemne, wzmocnienie podbudowy drogi, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej na odcinku 207 mb i szerokości 3 m oraz utwardzenie poboczy kruszywem żużlowym - szerokość pobocza 0,25 m. Przedmiot zamówienia obejmuje również remont zjazdów do pól i gospodarstw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: - w przypadku wiedzy i doświadczenia : o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, o zakresie, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - tj. obejmujących: roboty ziemne, wykonanie lub remont podbudowy i nawierzchni mineralno bitumicznej. Każde zamówienie /wykazana robota/ ma mieć wartość nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty. - w przypadku potencjału kadrowego: o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący kierownikiem robót uprawnionym do realizacji przedmiotu zamówienia. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się Wykonawcy, którzy przedstawią Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego uprawnionego do realizacji przedmiotu zamówienia - tj. w zakresie pełnienia w/w funkcji kierownika robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczenia które należy załączyć do oferty, zgodnie z zampisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /zwanej w skrócie SIWZ/, które dodatkowo niżej przytaczamy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty przygotowanej na formularzu Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenie: - oświadczenie Wykonawcy, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk oświadczenia podajemy w załączniku do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, - a)wykaz wykonanych robót /min. 2/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), o zakresie, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - tj. obejmujących roboty ziemne, wykonanie lub remont podbudowy i nawierzchni mineralno bitumicznej. Każde zamówienie /wykazana robota/ ma mieć wartość nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że przedstawiane roboty zostały wykonane należycie, druk wykazu podajemy w załączniku do SIWZ, - kserokopię uprawnień kierownika robót do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa. Wykazanym w ofercie kierownikiem robót, w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował /w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niniejszego potencjału kadrowego/. Jeżeli jest stosowane pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia personelu uprawnionego do realizacji przedmiotu zamówienia to Wykonawca ma obowiązek załączyć je do oferty. Ponadto, zgodnie z wytycznymi SIWZ Wykonawca załącza do oferty: zaparafowany projekt umowy, którego wzór stanowi załącznik do dokumentacji przetargowej oraz kosztorys robót /dok. pomocniczy dla Zamawiającego przedstawiający sposób obliczenia ceny oferty/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach