Przetargi.pl
Kosztorysant budowkany

Sadecki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 146
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4429110 , fax. 018 4429984
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sadecki Urząd Pracy
    ul. Węgierska 146 146
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4429110, fax. 018 4429984
    REGON: 49202507100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kosztorysant budowkany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali min. 3 szkolenia z zakresu kosztorysant budowlany w ciągu ostatnich 3 lat oraz dysponują kadrą dydaktyczną merytorycznie przygotowaną do prowadzenia szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca powinien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom do SUP (forma papierowa lub CD). Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kserokopie w/w dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, podpisane przez uczestników szkolenia (złożony podpis wraz z datą potwierdzenia odbioru) i przekazane do SUP w Nowym Sączu. Wzór zaświadczenia i certyfikatu Wykonawca musi dołączyć w wersji papierowej do oferty szkoleniowej. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl dotyczącego zawodu Kosztorysant budowlany (kod zawodu:311201). Wykonawca musi przedstawić program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) zawierający w szczególności: 1. nazwę i zakres szkolenia; 2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia 3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (poziom wykształcenia, umiejętności itp.); 4. cele szkolenia; 5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; 6. treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 8. sposób sprawdzania efektów szkolenia. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy harmonogramu szkolenia (z podziałem na dni tygodnia, daty i godziny oraz nazwiskiem prowadzącego zajęcia). W przypadku jakiejkolwiek zmiany Wykonawca ma obowiązek dostarczenia aktualnie obowiązującego harmonogramu. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia (załącznik nr 8 do SIWZ); Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki uwzględniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10 osobowej. Każdy uczestnik szkolenia musi posiadać odrębne stanowisko pracy, oraz komputer z niezbędnym oprogramowaniem. Wykonawca musi posiadać min. 10 komputerów. Do oferty należy dołączyć oświadczenie wskazujące na dysponowanie sprzętem do przeprowadzenia szkolenia z zakresu kosztorysowania wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sali, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego jak również przedstawienia jej wyników (zestawienie i analiza). Niezależnie od tego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis, w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację. Wykonawca przeprowadzi wewnętrzny egzamin teoretyczny i praktyczny oraz umożliwi Zamawiającemu jego nadzorowanie. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt, długopis). Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. W programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobu sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca m.in. winien precyzyjnie określić w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Program szkolenia zgodny z powyższym opisem będący równocześnie integralną częścią umowy. 3. Preliminarz kosztów szkolenia wg kategorii: wydatki związane z personelem /wykładowcy, instruktorzy, pozostali/ wydatki związane z zakupem materiałów szkoleniowych z podaniem nazwy i ilości, wydatki i koszty związane z uczestniczeniem w kursie bezrobotnych /amortyzacja sprzętu/, inne wydatki /np. energia elektryczna, woda, wydatki administracyjno-biurowe związane z obsługą kursu itp./ kalkulacja kosztu jednostkowego (koszt szkolenia 1 osoby) W koszcie szkolenia może być wykazany też zysk. 4. Wzór dokumentu (wydawanego zaświadczenia) potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz wzór certyfikatu zgodnie z powyższym opisem. 5. Opis miejsca i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z informacjami zawartymi powyżej (należy wskazać dokładny adres obiektu, w którym będą odbywać się zajęcia) 6. Sposób zaangażowania się instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - załącznik nr 6 7. Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem komputerowym wraz z wymaganym oprogramowaniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sup.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach