Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1284 D m. Gródek, etap 4

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Tadeusza Kościuszki 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 389 47 25 , fax. 0-71 389 47 25
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Tadeusza Kościuszki 27 27
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 389 47 25, fax. 0-71 389 47 25
    REGON: 93197784300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpwolow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1284 D m. Gródek, etap 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont drogi powiatowej Nr 1284 D w m. Gródek, etap 4, o długości 0,175 km. W ramach robót należy wykonać min.: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - rozebranie istniejących krawężników - rozebranie ław betonowych - rozebranie nawierzchni zjazdów - skarpowanie pobocza - frezowanie warstw bitumicznych - rozebranie podbudowy brukowej i pomocniczej - remont nawierzchni z brukowca i masy bitumicznej - pobocze utwardzone z destruktu Podbudowy - korytowanie wraz z profilowaniem pod nawierzchnie chodnika i zjazdów - warstwa mrozoochronna - podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie Nawierzchnie - nawierzchnie z kostki brukowej (chodnik, zjazdy) - nawierzchnie z asfaltobetonu Elementy ulic - krawężniki na ławie betonowej - obrzeża z wykonaniem ław betonowych - ściek z elementów prefabrykowanych Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - tymczasowa organizacja ruchu Szczegółowy zakres i rodzaj poszczególnych robót określa przedmiar robót -stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł(słownie pięć tysięcy zł. 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Gwarancje muszą być udzielone wyłącznie na zasadach polskiego prawa bankowego. 3.W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt 2 b) do 2 e), musi ono spełniać następujące wymogi: 1)musi być wystawione na Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Kościuszki 27, 56 - 100 Wołów, 2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Oborniki Śl. O/Brzeg Dolny 56 9583 1022 0102 1110 2001 0002 w terminie zapewniającym jego wpływ do czasu złożenia oferty. 5.Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji lub potwierdzenie wpłaty wadium gotówką na rzecz niniejszego zamówienia publicznego należy załączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji należy załączyć w formie kopii dokumentu, natomiast oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej - oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 7.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8.Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 11.Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 12.Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 16.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach