Przetargi.pl
Remont drogi leśnej nr 111 w Leśnictwie Salachowy Bór i Krzyżówki

Nadleśnictwo Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 116
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3731595 , fax. 041 3731545
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 116 116
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3731595, fax. 041 3731545
    REGON: 29002008700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/ruda
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Ruda Maleniecka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi leśnej nr 111 w Leśnictwie Salachowy Bór i Krzyżówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi leśnej nr 111 o długości 5 024 m w Leśnictwie Salachowy Bór i Krzyżówki, Nadleśnictwa Ruda Maleniecka w zakresie: oczyszczenie rowów z namułu o śr. grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowów na całej długości drogi oraz oczyszczenie przepustów z namułu. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarte są w załącznikach do niniejszej specyfikacji: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 1 do SIWZ; b) przedmiar robót, kosztorys ślepy, przekrój konstrukcyjny na prostej - zał. nr 2 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 17.3. Dowód wniesienia wadium można załączyć do oferty. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Końskich Nr 88 2030 0045 1110 0000 0180 4370, z dopiskiem Wadium i nr postępowania SA2-2710-4/2013 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/ruda
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach