Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3036724, 3036725 , fax. 71 3036724
- Data zamieszczenia: 2015-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława
Bystrzyca, ul. Lipowa 8 8
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 3036724, 3036725, fax. 71 3036724
REGON: 93102416100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi leśnej na terenie leśnictwa Bystrzyca - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Remoncie drogi leśnej na terenie leśnictwa Bystrzyca Zakres zamówienia obejmuje: - roboty w zakresie remontów dróg. Przedmiot zamówienia realizowany powinien być w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, w tym między innymi o : - przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ - projekt budowlany oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami); 2) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia zakończenia umowy. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru robót, której dotyczy wystawiona faktura. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 do SIWZ. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku : Bank Gospodarki Żywnościowej nr 56 2030 0045 1110 0000 0239 5870 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - zamówienia: Remont drogi leśnej na terenie leśnictwa Bystrzyca znak sprawy SA.270.56.2015 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u Zamawiającego w kasie. Jeśli Wykonawca prawidłowy dokument potwierdzający prawidłowe wniesienie wadium załączy do oferty (nie spinać z innymi dokumentami) zmawiający uzna, iż wadium zostało skutecznie wniesione. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu do składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być minimum zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5ustawy Pzp Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2774D przez Rybnicę, Starą Kamienicę w km 0+471 - 4+550, Etap III [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych (BUD)administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu w latach 2016-2019 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 384 odcinek Jodłownik - Bielawa w km 9+850 - 11+960 oraz Bielawa - Dzierżoniów w km 17+200 - 19+500. CPV 45.23.31.42-6
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Ulica km 54+617 - 55+567. CPV 45.23.31.42-6
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Jary
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 385 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 3176D ( UL. CUKROWNICZA) W KIERUNKU MIEJSCOWOŚCI STOLEC KM 39+352 - 40+350, DŁUGOŚĆ 998M
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 366 w m. Podgórzyn w km 9+700 - 10+617 i drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 20+130 - 21+000
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce nr 602 w Piotrowicach
Dodano: 2016-07-27 - Dolina II etap -droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
Dodano: 2016-07-25