Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Zakliczyn - Kamionka Nr K540326

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, Siepraw 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2746299 , fax. 012 3721806
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Siepraw 1 1
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 012 2746299, fax. 012 3721806
    REGON: 00054752000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Zakliczyn - Kamionka Nr K540326
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej Zakliczyn - Kamionka Nr K540326 polegający na wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa na poszerzeniach drogi oraz wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, dł. 600 mb KM 0+025 ÷ 0+625, budowy chodnika z kostki brukowej o pow. 501 m2, budowy traktu pieszo-jezdnego z kostki brukowej o pow. 87 m2, wykonaniu obustronnego pobocza o pow. 350 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie; dziesięć tysięcy złotych), do dnia 14 lipca 2009r., do godz. 9.00. 11.2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r., o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 11.3 Za termin wniesienia wadium przelewem w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr KBS o-SIEPRAW nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony Nr GII.341-5-2009 Remont drogi gminnej Zakliczyn - Kamionka Nr K540326 11.4 Potwierdzeniem wniesienia wadium w pieniądzu będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 11.5 Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach załączyć należy do oferty oryginał, załączony w sposób luźny, tzn. nie trwale związany z ofertą. Równocześnie do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem potwierdzenie wniesienia wadium, wpięte do oferty. 11.6 Wadium zostanie zwrócone, jeżeli; a) upłynął termin związania z ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczanie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy; - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 11.7 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych). 11.9 Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana; 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.11. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 11.12. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na skutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.1.2 Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami, którzy posiadają uprawnienia budowlane do: kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności robót drogowych, 2) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - (o wartości pojedynczego zamówienia nie mniej niż 350 000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z udokumentowaniem, iż roboty te zostały wykonane należycie. Do oceny Zamawiający weźmie pod uwagę oferty Wykonawców, którzy udokumentują realizację projektów których rozpoczęcie i zakończenie mieści się w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, licząc od dnia składania ofert. 8.1.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 niniejszej specyfikacji. 8.2.2. Dokumenty dołączone do oferty winny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. 8.2.3 Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 9.1 ppkt. 5 i 6 SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu określone będą zsumowane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczanie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz co najmniej 3 inwestycji wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). 6. Wykaz kierowników sporządzony według załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji i załączyć kwalifikacje i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9.2 Dokumenty wymienione w punkcie 9.1. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione, upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 9.3 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; a) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji, wskazanie postępowania o udzielnie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo powinni podpisać wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia, b) oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu składa każdy Wykonawca ubiegający się wspólnie o zamówienie - tj. dokumenty wymieniane w pkt 9.1 SIWZ. c) Ofertę składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 9.4 W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowy wykaz zakresu robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 9.5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 2) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum, 3) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, 4) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach