Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w m. Kroblice Pęchowskie nr ewid. dz. 229, 221 od km 0+000 do km 0+534

Gmina Klimontów ogłasza przetarg

  • Adres: 27640 Klimontów, ul. Zysmana
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 661 006 , fax. 158 661 847
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klimontów
    ul. Zysmana 1
    27640 Klimontów, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 661 006, fax. 158 661 847
    REGON: 83040994000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w m. Kroblice Pęchowskie nr ewid. dz. 229, 221 od km 0+000 do km 0+534
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w m. Kroblice Pęchowskie nr ewid. Dz. 229, 221 od km 0+000 do km 0+534 tj. wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych szer. 3,0m, uzupełnienie poboczy szer. 0,5m, remont, oczyszczenie przepustów zgodnie z dokumentacją techniczna, przedmiarem robót. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji dokumentów otrzymanych od Inwestora, definiujących zamówienie do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i w innych dokumentach znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty „równoważne” z tym, że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2.W cenie zadania poza kosztami prac wymienionymi w przedmiarach robót należy uwzględnić koszty prac niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: • Koszty urządzenia, zabezpieczenia i uporządkowania po wykonaniu zamówienia placu budowy, • Koszty robót demontażowych, odtworzeniowych, porządkowych, • Koszty wprowadzenia czasowej organizacji ruchu, • Koszty badań laboratoryjnych, prób, odbiorów, 3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres od 36 do 60 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. 4. Zamówienie jest objęte dofinansowaniem środkami z budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób (przez siebie lub przez podwykonawcę), które będą wykonywały czynności przy wykonywaniu podbudowy i nawierzchni drogi na pełny etat, w oparciu o umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), co najmniej na okres realizacji robót. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, Zamawiający wymaga udokumentowania faktu zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, wymiar czasu pracy, okres zatrudnienia, pracodawcę. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach