Przetargi.pl
Remont drogi gminnej -Na Czarnika-w m. Wiercany

Urząd Gminy Iwierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-124 Iwierzyce, Iwierzyce 80
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7455950 , fax. 017 2221444
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwierzyce
    Iwierzyce 80 80
    39-124 Iwierzyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 7455950, fax. 017 2221444
    REGON: 69058194000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej -Na Czarnika-w m. Wiercany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie rzeczowym projektu (dł. 600 m) Remont drogi gminnej -Na Czarnika- w m. Wiercany (dł. 600 m) zakłada się następujące roboty: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki i walca statycznego na długości 600 m, szer. 3,2 m, - wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm szer. 3,2 m, - wyrównanie (mechaniczne) podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową szer. 3,0 m przy średniej grubości wyrównania 3 cm (75kg/m2), - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej standard II na całym odcinku, szerokość jw. - wykonanie poboczy ziemnych z utwardzeniem kruszywem łamanym, szer. 0,5 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1) Wypełnić druk OFERTY, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego, udzielić co najmniej trzy letniej gwarancji. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Wypełnić kosztorys ofertowy (integralna część oferty), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów: -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp - zał. Nr 1 do SIWZ -zaakceptowany projekt umowy (poprzez podpis) - zał. nr 2 do SIWZ -oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; -oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego ZUS wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W przypadku osób kierujących robotami wymagane jest wykazanie co najmniej dwóch osób. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień (osób kierujących). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie (zał. Nr 3) -przedstawić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie (zał. nr 4); -przedstawić wykaz inwestycji (od trzech do pięciu) wykonanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zastały wykonane należycie (zał. nr 5);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.iwierzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach