Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Mrozowa Górka Nr 106508R nr ewid. gruntu 871/1, 1040,1041, 1118/1, 1312/1, 1341/7, 1562/2, 1423/1,1470/1,1475/1,1525/1 w m. Jodłowa, w km 0+000-2+051 oraz remont drogi gminnej Na działki o nr ewid. gruntu 1549/40, 1549/50 w m. Jodłowa w km 0+000-0+099

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39-225 Jodłowa, Jodłowa 1A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001 , fax. 14 630 20 02;683 30 44
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    Jodłowa 1A 1A
    39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, fax. 14 630 20 02;683 30 44
    REGON: 85166110000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Mrozowa Górka Nr 106508R nr ewid. gruntu 871/1, 1040,1041, 1118/1, 1312/1, 1341/7, 1562/2, 1423/1,1470/1,1475/1,1525/1 w m. Jodłowa, w km 0+000-2+051 oraz remont drogi gminnej Na działki o nr ewid. gruntu 1549/40, 1549/50 w m. Jodłowa w km 0+000-0+099
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowany remont drogi gminnej Mrozowa Górka w m. Jodłowa dotyczy odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej, długości 2051 m, w km 0+000 + 2+051. Przedmiotowy odcinek drogi wymaga przeprowadzenia kompleksowego remontu, obejmującego bitumiczną nawierzchnię jezdni z obustronnymi poboczami oraz niesprawne urządzenia odwadniające. Remont drogi należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 5 km. Kolejnym etapem będzie oczyszczenie rowów odwadniających z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp oraz wymiana uszkodzonych i niedrożnych betonowych, poprzecznych przepustów rurowych na nowe, wykonane z rur kanalizacyjnych typu PRAGMA PP SN 8, DN/ID 400 mm i DN/ID 600 mm, ułożonych na ławie żwirowej o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Przestrzeń wykopów nad zamontowanymi rurami przepustowymi należy do wysokości 20 cm ponad górną ich krawędź obsypać piaskiem, zaś powyżej do rzędnej podłoża bitumicznej, profilowej warstwy nawierzchni jezdni drogowej, wykop uzupełnić kamiennym kruszywem łamanym. Warstwy kruszywa odpowiednio zagęścić. Na powierzchni najbardziej zdeformowanych i uszkodzonych odcinkach jezdni przyjęto miejscowe wyrównanie wyrw i nierówności mieszanką mineralno - bitumiczną oraz wzmocnienie (zbrojenie) projektowanej nawierzchni bitumicznej siatką z włókien szklanych, o wytrzymałości 50 x 50 kN, dostosowaną do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg i lotnisk. Siatkę należy wbudować na dodatkowej warstwie z mieszanki mineralno - bitumicznej (wiążącej) o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożonej na wcześniej oczyszczonej i skropionej asfaltem istniejącej, zniszczonej nawierzchni jezdni. Przed przystąpieniem do układania warstwy profilowej, wzmocnione miejsca, podobnie jak pozostała część jezdni remontowanej drogi, podlegać będzie również dokładnemu oczyszczeniu i skropieniu asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 powierzchni. W miejscach wbudowania siatki wzmacniającej grubość warstwy wiążącej wynosić będzie 3 cm, zaś na pozostałym istniejącym podłożu bitumicznym przyjęto średnią grubość warstwy profilowej 2 cm po zagęszczeniu. Na całym odcinku drogi przewidziano ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej, grysowo -żwirowej, Standard II, o grubości 3 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. W miejscach styku projektowanej nawierzchni jezdni z innymi, istniejącymi nawierzchniami bitumicznymi występujących ciągów jezdnych, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 6 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,30 m i średniej grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Dla poprawy bezpieczeństwa użytkowników drogi zamontowane zostanie 8 szt. odpowiednio dobranych, pionowych znaków drogowych. Wszystkie roboty związane z remontem drogi projektowane są w obrębie istniejącego pasa drogowego, wydzielonego przez linie rozgraniczające drogę. Projektowany remont drogi gminnej Na działki w m. Jodłowa dotyczy odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej, długości 99 m, w km 0+000 ÷ 0+099. Nawierzchnia bitumiczna jezdni drogowej znajduje się w złym stanie technicznym; jest zniszczona, z licznymi pęknięciami, wysadzinami, koleinami oraz przełomami, co świadczy o znacznym stopniu jej zużycia technicznego i użytkowego. Istniejący system odwodnienia poszczególnych elementów obiektu zapewnia właściwe i sprawne odprowadzenie wód opadowych z ich powierzchni. Projektowany remont jezdni drogowej obejmuje ułożenie na istniejącym, zniszczonym podłożu bitumicznym, nowej dwuwarstwowej nawierzchni mineralno - asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa o grubości 2 cm + warstwa ścieralna o grubości 3 cm. Nową nawierzchnię jezdni drogowej o szerokości 3,80 m należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. Przed przystąpieniem do układania warstwy profilowej, całość powierzchni istniejącego podłoża należy dokładnie oczyścić, a następnie skropić asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 powierzchni. Po wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej obustronne pobocza drogowe należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową o średniej grubości warstwy 7 cm po zagęszczeniu. Wzdłuż połączenia krawędzi jezdni z krawędziami istniejących, utwardzonych zjazdów do przyległych, poszczególnych posesji, należy ułożyć na podsypce cementowo - piaskowej prefabrykowane, betonowe, najazdowe krawężniki drogowe. Do linii połączenia krawężników z betonową nawierzchnię zjazdów niezbędne będzie jej odcięcie i rozebranie. W celu odpowiedniego połączenia projektowanej nawierzchni jezdni drogowej z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, wzdłuż krawędzi ich styku wykonać mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 6 cm, szerokość frezowanego odcinka 1,50 m. Przyjęte rozwiązanie nie zmieni dotychczasowych parametrów technicznych i warunków użytkowych istniejących zjazdów. Roboty związane z remontem dróg oraz wszystkich urządzeń odwadniających należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami BHP. W obrębie wykonywanych robót droga obustronnie musi być prawidłowo oznakowana i odpowiednio zabezpieczona. Organizacja i zabezpieczenie robót winno spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 października, 2000 r. w sprawie zarządzania ruchem na drogach. 2.3 Dokładny opis i zakres robót określony został w opisie technicznym, przekrojach, szczegółowej specyfikacji technicznej. 2.4 Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo: a) obsługę geodezyjną robót, wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów i zabezpieczeń wraz z opłatami za ich wykonanie, b) informowania Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, c) ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, d) ubezpieczenie placu budowy, e) uporządkowanie placu budowy, f) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, g) przywrócenie sąsiedniego terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje), h) oznakowanie, zabezpieczenie niezbędnego terenu i placu budowy, i) utrzymane przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji, j) uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi lub nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dot. mediów) podpisanych przez przedstawicieli właścicieli. (Brak takich protokołów będzie skutkowało brakiem zapłaty za dany zakres robót), Wszelkie nazwy własne produktów użyte w Specyfikacjach Technicznych, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia zapisów STWiORB z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie nazwy norm użyte w Specyfikacjach Technicznych, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót należy traktować jako przykładowe, możliwe do zamiany przez równoważne normy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjodlowa.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach