Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ KOCUDZA TRZECIA-BOREK OD KM 0+000 DO KM 0+240 O DŁUGOŚCI 0,240 KM

Urząd Gminy Dzwola ogłasza przetarg

  • Adres: 23-304 Dzwola, 168
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8752215 , fax. 015 8752223
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dzwola
    168 168
    23-304 Dzwola, woj. lubelskie
    tel. 015 8752215, fax. 015 8752223
    REGON: 00053519000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ KOCUDZA TRZECIA-BOREK OD KM 0+000 DO KM 0+240 O DŁUGOŚCI 0,240 KM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT DROGI GMINNEJ KOCUDZA TRZECIA-BOREK OD KM 0+000 DO KM 0+240 O DŁUGOŚCI 0,240 KM Zakres robót : CPV - 45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg. - roboty przygotowawcze - podbudowa - nawierzchnia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy PZP. t.j.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1. i 2 PZP. 2. Sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania : ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór formularza ofertowego wg. zał. Nr 1 i kosztorys ofertowy wg zał. Nr 2 Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W w zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz personelu - dla potwierdzenia potencjału kadrowego na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 poda informacje o pracownikach, którzy będą kierować robotami (będą odpowiedzialni za realizację zamówienia). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane i przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 5. Wykaz podstawowego sprzętu, przewidzianego do wykonania zamówienia, należy przedstawić zgodnie z treścią załączonego formularza - załącznik Nr 4. 6. Wykaz ważniejszych robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, w technologii określonej w w warunkach ogólnych wykonania robót, wykonanych samodzielnie należy przedstawić zgodnie z treścią załączonego formularza - załącznik Nr 5. Dla potwierdzenia wymaganego doświadczenia do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wymienione zostały wykonane z należytą starannością. 7. Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 wg załącznika 6 do SIWZ; 8. Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że spełniają warunki art. 22 ust. i wg załącznika nr 7 do SIWZ. 9. Parafowany wzór umowy - załącznik Nr 8 do formularza oferty. Zamawiający w formie załącznika przedstawił projekt umowy, w której określił warunki na których wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę. Nie parafowanie i nie złożenie otrzymanego projektu umowy wraz z formularzem ofertowym, zamawiający uważać będzie, że wykonawca nie chce zawrzeć umowy na warunkach w niej określonych i skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/dzwola/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach