Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Klucz - Dąbrówka nr 003682 T na odcinku od km 0+000 do km 1+540

Gmina Solec - Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-131 Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 377-60-39 , fax. 041 3776022
  • Data zamieszczenia: 2010-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec - Zdrój
    ul. 1 Maja 10 10
    28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 377-60-39, fax. 041 3776022
    REGON: 29101075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soleczdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Klucz - Dąbrówka nr 003682 T na odcinku od km 0+000 do km 1+540
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania REMONT DROGI GMINNEJ KLUCZ-DĄBRÓWKA NR 003682 T NA ODCINKU OD KM 0+000 DO KM 1+540, długości 1540 mb obejmujących roboty budowlane związane z wykonaniem nakładki bitumicznej na drodze gminnej Klucz-Dąbrówka. Prace do wykonania w granicach istniejącego pasa drogowego. Nakładka bitumiczna na długości od 0+000 do 1+540km i szerokości 3,0m wraz z obustronnym utwardzeniem poboczy na szerokości 0,75m. 2. Projekt swoim zakresem obejmuje m.in. - ścinanie obustronne poboczy, - wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, - profilowanie - zaklinowanie podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, - utwardzenie obustronne poboczy materiałem kamiennym, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty Wykonawca udzielił min. 3-letniej rękojmi. 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawierają: a/ opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót - Tom II SIWZ b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Tom III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 19.04.2010r. do godz. 900, w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem z konta na poniżej podany rachunek bankowy: Urząd Gminy w Solcu - Zdroju Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju nr rachunku : 66851700070000000003900013 z dopiskiem: wadium na zadanie pn. Remont drogi gminnej Klucz - Dąbrówka nr 003682 T na odcinku od km 0+000 do km 1+540. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 19.04.2010r. do godz. 900. W wymienionym przypadku przekazanie Zamawiającemu kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego u Skarbnika Gminy pok. nr 15. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca złoży kopię dokonanego polecenia przelewu, na którym znajdować się będzie stempel potwierdzający dokonanie przelewu. Zamawiający otrzyma od Zamawiającego pisemne potwierdzenie złożenia dowodu wniesienia wadium. W związku z powyższym do oferty należy załączać kserokopię dokumentu wadialnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solec-zdroj.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach