Przetargi.pl
Remont drogi gminnej: Cieplice - K140113.

Urząd Gminy Gołcza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-075 Gołcza, Gołcza 80
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3886029
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gołcza
    Gołcza 80 80
    32-075 Gołcza, woj. małopolskie
    tel. 012 3886029
    REGON: 00053500800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golcza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej: Cieplice - K140113.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi gminnej - 1315 mb Renowacja, istniejących rowów transportem urobku - 816,4 m3 Roboty ziemne wykonywane koparkami zebranie zamulonych poboczy - 159,67 m3 Oczyszczenie (odmulenie) przepustów d=0,5m - 186mb Czyszczenie przepustów zjazdowych o średnicy 0,4m z namułu o grubości do 50% - 88mb Czyszczenie przepustów zjazdowych o średnicy 0,6m z namułu o grubości do 50% - 47 mb Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych grubości 4cm w - 175m2 Wyrównanie i zagęszczanie mechaniczne istniejącej zerwanej podbudowy tłuczniem sortowanym o średniej grubości warstwy po zagęszczaniu ponad 10- 20 cm - 100,35m3 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - 795,5m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową sposobem mechanicznym w ilości 75kg/m2 (3cm) - 285,188t Nawierzchnia z miesz. miner-bitum. asf.(w-wa ścieralna), gr. po zagęsz.4cm - 3812,5m2 Plantowanie mechaniczne poboczy - 1150m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Wykonawca winien wykazać się realizacją co najmniej 1 podobnej roboty budowlanej w czasie ostatnich pięciu lat (potwierdzone referencjami). Za podobną robotę uważa się zadanie z zakresem prac: wykonanie nawierzchni drogowej z mieszanek asfaltowych, na kwotę co najmniej 200 tys. zł. Wykonawca winien udzielić 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego. Spełniać pozostałe warunki zawarte w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych opisanych w pkt. 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (obowiązujący formularz stanowi zał. nr 3). Wykaz dotyczy osób bezpośrednio nadzorujących roboty (kierownik budowy, kierownicy robót). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golcza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach