Przetargi.pl
Remont drogi gminnej - ulicy Leśnej w Kamieńcu Wrocławskim, gmina Czernica, km 0+000 - 0+308km szer. 3,50m

Urząd Gminy Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa 3/28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3180177 w. 26 , fax. 071 3180124
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernica
    ul. Kolejowa 3/28 3/28
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3180177 w. 26, fax. 071 3180124
    REGON: 00053382500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernica.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej - ulicy Leśnej w Kamieńcu Wrocławskim, gmina Czernica, km 0+000 - 0+308km szer. 3,50m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót do wykonania - Remont drogi gminnej - ulicy Leśnej w Kamieńcu Wrocławskim, gmina Czernica km 0+000 - 0+308km szer. 3,50m: a) Wykonanie koryta na poszerzeniu na średnią głębokość 25cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz z wywozem nadmiaru gruntu na wysypisko. Poszerzenie jezdni. Skrzyżowanie. b) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Grubość warstwy 10cm. c) Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, granitowego na poszerzeniu i zjazdach na drogi gruntowe grubości 20cm: - warstwa dolna - grubości 15cm - z kruszywa o uziarnieniu 31,5-63,0mm, - warstwa górna - grubości 8cm - z kruszywa o uziarnieniu 0-31,5mm, wraz z zagęszczeniem. d) Regulacja pionowa: skrzynek zaworów wodociągowych szt.16, wraz z wymianą starych skrzynek na nowe, Włazów studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej - szt.0 e) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa i lokalnie powierzchniowo utrwalonej. Włączenie do ulicy. f) Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno asfaltową 0/12,8. g) Wykonanie warstwy wyrównawczo - profilującej z betonu asfaltowego 0/12,8 w ilości 75kg/m2, włączenie do ulicy, skrzyżowanie. h) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8, Grubość warstwy 4cm. Standard II., włączenie do ulicy, skrzyżowanie. i) Wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0-31,5mm w uprzednio wykonanym korycie łącznie z wyprofilowaniem 0,50m pasa pobocza gruntowego i z zagęszczeniem. Średnia grubość 10cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy: a)spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp b)prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia c)dysponują kierownikiem robót posiadającym wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i wpisanej na listę właściwej izby samorządu zawodowego d)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (licząc do dnia wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto (każda z robót) e) dysponują w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, a w szczególności piła do cięcia asfaltu, mechaniczna rozkładarka masy bitumicznej o min. szer. stołu 2,50m, walec statyczny lub wibracyjny, szczotka mechaniczna, samochód do przewozu masy bitumicznej f)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia i posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN g) spełniają wymagania określone w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp (załącznik nr 3) 4)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4) 5)umowa spółki - w przypadku gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna oraz wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika 6)pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej 7) uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót z podaniem nr uprawnień oraz dołączeniem zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 8)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (licząc do dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót drogowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto (każda z robót) (załącznik nr 5) 9) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 8 zostały wykonane należycie 10)oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu (załącznik nr 7) 11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN 12)opis zakresu robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców (załącznik nr 6) 13) parafowany podpisem wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 8) Ponadto do oferty należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ przez wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach