Przetargi.pl
Remont drogi gminnej - ul. Stary Rynek w m. Radzymin odcinek od ul. Weteranów do ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego

Gmina Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, pl. T. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 786-62-92/93 , fax. 0-22 786-51-95
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzymin
    pl. T. Kościuszki 2 2
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 786-62-92/93, fax. 0-22 786-51-95
    REGON: 01326970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej - ul. Stary Rynek w m. Radzymin odcinek od ul. Weteranów do ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi gminnej - ul. Stary Rynek, odcinek od ul. Weteranów do ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w m. Radzymin w zakresie: 1. Roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni ulicy i parkingów (warstwy bitumiczne) oraz nawierzchni chodników (płyty betonowe), 2. Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury - szt. 10, 3. Remont krawężników i obrzeży z rozebraniem starych i ułożeniem nowych, 4. Wyrównanie podbudowy jezdni ulicy i parkingów kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - 451,00 m2, 5. Wyrównanie podbudowy chodników mieszanką kruszywa naturalnego - 428,00 m2, 6. Wykonanie nawierzchni jezdni ulicy i parkingów - 2020,00 m2, 7. Wykonanie nawierzchni chodników - 428,00 m2. Zgodnie z projektem, SST i przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych), Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.11.2009 roku do godz. 10:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty, Wadium powinno być wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności za fakturę. Wykonali w ciągu 3 lat co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Każdy oferent winien przeprowadzić wizję lokalną miejsc, dla których będzie opracowywany projekt. Wizje w terenie należy potwierdzić oświadczeniem oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne;- lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Formularz ofertowy ; Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa; Oświadczenie z art. 22 i 24 Wykaz personelu- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zaakceptowany wzór umowy; Dowód wniesienia wadium; Oświadczenie o dokonaniu wizji w terenie; Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach