Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do pól - Jurajska w Kluczach

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6428508 , fax. 032 6428052
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 032 6428508, fax. 032 6428052
    REGON: 00053776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do pól - Jurajska w Kluczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi dojazdowej do pól - Jurajska w Kluczach polegające na: 1. mechanicznym wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym / droga + pobocza/ 2. wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych , standard I , o grubości po zagęszczeniu 4 cm - pow. 1310 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dostarczone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.6 SIWZ, metodą stwierdzenia spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania oferenta. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony z zestawieniem cen robocizny, sprzętu i materiałów. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej: dokumenty te wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 6. Wykaz osób i podmiotów proponowanych do realizacji zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg zał, nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w branży budowlanej drogowej niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem. Do uprawnień budowlanych należy dołączyć potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz robót rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż oferowana cena brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania - wg. zał. nr 5 do SIWZ. 8. Referencje potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością, zawierające nazwę, termin realizacji i wartość wykonanych robót. 9. Polisę, a w przypadku jej barku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej 50% wartości umowy brutto. 10. Udzielenie gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl - link BIP Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach