Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej oraz nakładki bitumicznej, droga gminna - działka nr 855 w miejscowości Minikowo

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej oraz nakładki bitumicznej, droga gminna - działka nr 855 w miejscowości Minikowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej oraz nakładki bitumicznej, droga gminna - działka nr 855 w miejscowości Minikowo,długość 230 mb, szerokość 5,0 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1.1. spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp, 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 1.3. udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji, 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, 1.5. są ubezpieczeni z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, 1.6. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, a do nadzoru nad nimi osoby należące do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadających uprawnienia budowlane w zakresie drogownictwa, 1.7. złożą ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. 1. Cenę należy obliczyć zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Wyliczona w ofercie cena musi zawierać wszystkie warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Cenę należy obliczyć z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. W ofercie muszą być podane ceny na wszystkie pozycje. 5. Ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie podlegają zmianie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 pzp, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej a niżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik nr 5 formularza oferty), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 1. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane, 2. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do formularza oferty) 3. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4. dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: naklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach