Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na: Dożywianie dzieci w przedszkolach na terenie gminy Jeziora Wielkie w okresie wrzesień 2009 r. - czerwiec 2012 r. w ramach realizacji projektu pod nazwą: Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki. Zadanie dofinansowane w ramach konkursu nr 1/POKL/9.1.1/2009. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Urząd Gminy Jeziora Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-324 Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3187220 , fax. 052 3187440
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jeziora Wielkie
    Jeziora Wielkie 36 36
    88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3187220, fax. 052 3187440
    REGON: 00053703600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na: Dożywianie dzieci w przedszkolach na terenie gminy Jeziora Wielkie w okresie wrzesień 2009 r. - czerwiec 2012 r. w ramach realizacji projektu pod nazwą: Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki. Zadanie dofinansowane w ramach konkursu nr 1/POKL/9.1.1/2009. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w przedszkolach z terenu gminy Jeziora Wielkie: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jeziorach Wielkich Oddział Przedszkolny, 2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Wójcinie Oddział Przedszkolny, 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzeszynku Oddział Przedszkolny, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu jednodaniowych, gorących posiłków wraz z dodatkiem w oddziałach przedszkolnych w naczyniach jednorazowych i ze sztućcami jednorazowymi. Obiady z dodatkiem dostarczane będą zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji (jadłospis na trzy tygodnie). Liczba dzieci: 105 z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia w trakcie realizacji. 4. Posiłki muszą posiadać wartość energetyczną odpowiednią dla grupy wiekowej (od 3 do 5 lat) i zgodną z normą żywienia, muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Posiłki powinny uwzględniać powszechnie uznane preferencje pokarmowe dzieci. 5. Posiłki oferent dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. O czystość termosów zadba dostawca posiłków. Jednocześnie oferent zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń jednorazowych. 6. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok. 105 dzieci (liczba ta w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu ).W przypadku zmiany liczby posiłków, usługodawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 7. Godziny dostarczania posiłków w godzinach: od 900 do 1030 8. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorami szkół. CPV- 55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych CPV- 55524000-9 Usługi dostarczania posiłków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzelnie. Numer konta 83 8159 0003 2002 0013 0488 0005. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36 w kasie urzędu, I piętro lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj : a) posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw objętych zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : a) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia b) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustaw ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 3. Aktualny (potwierdzony przez odpowiedni urząd) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaakceptowany wzór umowy (podpisane wszystkie strony umowy) - załącznik nr 3, 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich czterech lat (2005-2008) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 4 7. Zaakceptowany jadłospis na dwa tygodnie - załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach