Przetargi.pl
Remont dróg żużlowych na terenie miasta Knurów

Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
    REGON: 00052629700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg żużlowych na terenie miasta Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy: 1.1 mechaniczne ścięcie nierówności nawierzchni równiarką z przemieszczeniem urobku, zasypaniem zagłębień z uwałowaniem, 1.2 załadowanie ziemi (nadmiaru) i wywóz na odległość do 10 km, 1.3 transport zewnętrzny żużla wielkopiecowego z odległości 25 km, 1.4 uzupełnienie ubytków żużlem grubości średnio 10 cm na 1/5 nawierzchni z uwałowaniem, 1.5 przywiezienie destruktu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i wyładunku, transport samochodem samowyładowczym na odległość 1 km, 1.6 jak wyżej lecz na każdy dalszy rozpoczęty km odl. transportu ponad 1 km (dalsze 20 km), 1.7 wykonanie warstwy wzmacniającej grubości 10 cm z asfaltobetonu frezowanego. 2. Zakres prac: na podstawie wskazań Zamawiającego, wynikających z jego potrzeb według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy, będącej integralną częścią SIWZ. Prace będą wykonywane do czasu wyczerpania środków finansowych, przeznaczonych w budżecie miasta na 2009r. tj. 150.000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 1.3. wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 3 zamówień o zakresie rzeczowym i zakresie prac porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości brutto co najmniej 80.000,00 zł każde. 1.4. wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, a w szczególności zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą wymagane ubezpieczenie OC. 1.5. wykonawca winien dysponować sprzętem i środkami transportowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i środków transportowych, w tym: a) równiarką samojezdną, b) walcem statycznym samojezdnym o ładowności 10 - 15 ton, 1.6. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 1.2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem osoby na stanowisko kierownika budowy oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i dokumentami stwierdzającymi, że osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy spełnia wymagania określone w pkt 1.4 opisu warunków, tj.: a) uprawnienia budowlane, b) aktualne zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego oraz o posiadaniu ubezpieczenia OC. 1.6. wykaz sprzętu i środków transportowych niezbędnych do wykonania zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnego sprzętu i środków transportowych, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał sprzęt i środki transportowe, którymi będzie dysponował, 1.7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach