Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 21-550 Terespol, ul. Wojska Polskiego 47
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (083) 3761220 , fax. (083) 3761229
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Wojska Polskiego 47 47
21-550 Terespol, woj. lubelskie
tel. (083) 3761220, fax. (083) 3761229
REGON: 03001088303221 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg w miejscowości Neple, Bohukały Małaszewicze Duże, Kobylany i Lebiedziew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg, w miejscowości: - Neple, dz. nr 188 dł. 86m i dz. nr 448 o dł. 212m, - Bohukały dz. nr 74 i 96 dł. 180m, - Małaszewicze Duże dz. nr 680 o dł. 76 m, - Lebiedziew dz. nr 170, 31,108, 133, 89, 57, 18 i 11 odcinki dł. 20m każda z dróg, razem 160m - Kobylany dz. nr 742, 819, 898, 716 i 701 odcinki po 20m, każda z dróg, razem 100m. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: Robót przygotowawczych, robót ziemnych, warstwy odsączającej z piasku, utwardzenia z gruzu betonowego i kruszywa łamanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: - przedmiarze robót załącznik nr 1a do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia :tj koparka, spycharka, równiarka, walec wibracyjny, walec statyczny, środki transportu samowyładowcze - szt.2, - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), c) znajdują się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (minimum), tj .- koparka, spycharka, równiarka, walec wibracyjny, walec statyczny, środki transportu samowyładowcze - szt.2, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, w/w pkt b, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, d) kopia uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), e) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów w formie spełnia/ nie spełnia. 3) Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 4) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 r. ,Nr 87,poz 605). 5) Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2630 L Poniatowa - Chodel na odcinku od km 2+600 do km 3+200 dług. 0,6 km w miejscowości Dąbrowa Wronowska
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1809 L Szpica - Zawadów
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - Naprawa nawierzchni dróg z kostki brukowej w Składzie Jawidz, CZĘŚĆ NR 2 - Roboty ogólnobudowlane w zakresie naprawy posadzki przemysłowej budynek nr 39 w Jawidzu
Dodano: 2016-07-27 - Remont dróg na terenie Gminy Zamość w 2016 r. lipiec
Dodano: 2016-07-27 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg sołectw Stara Wieś, Leopoldów oraz Piotrówek w technologii asfaltu lanego bez wycinki naprawianej nawierzchni
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
Dodano: 2016-07-26 - przebudowa drogi powiatowej nr 2934 L Księżpol -Harasiuki
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kłoczew
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3450 L Poturzyn - Przewodów - Tarnoszyn na odcinku Liski - Przewodów od km 5+620 do km 9+000 o długości 3,380 km
Dodano: 2016-07-22 - Odbudowa drogi powiatowej Nr 2247L od km 13+585 do km 15+749 w miejscowościach Kłodnica Dolna, Kłodnica Górna, gmina Borzechów, zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 roku
Dodano: 2016-07-21