Gmina Jordanów ogłasza przetarg
- Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 2693510 , fax. 18 2693526
- Data zamieszczenia: 2015-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
ul. Rynek 2 2
34-240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 18 2693510, fax. 18 2693526
REGON: 49189225100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg rolnych w miejscowościach: Osielec droga rolna Niziołkowa boczna-Słoninowa długość 280 m, Toporzysko droga rolna Ciapałowa długość 230 m, Naprawa droga rolna Piecygorchowa długość 165 m. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest remont dróg rolnych w miejscowościach: Osielec droga rolna Niziołkowa boczna - Słoninowa długość 280 m, Toporzysko droga rolna Ciapałowa długość 230 m, Naprawa droga rolna Piecygrochowa długość 165 m. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze i oczyszczające - roboty ziemne - roboty profilowania i zagęszczania podłoża - podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych, mieszanka asfaltowa - wyrównanie istniejącej podbudowy. Szczegółowy zakres robót określony został w Przedmiarach Robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1- Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną STWIOR, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 3) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji. 4) Tam gdzie w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art.30 ust1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 6) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 7) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży na wezwanie Zamawiającego m.in.: a) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, b) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, 8) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 9) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 10) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: 1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz.1409 z późn. zm.) 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. 12) Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. Wadium wnoszone: 1) w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr -74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem: Wadium dla przetargu - remont dróg rolnych na terenie Gminy Jordanów. Potwierdzenie przelewu kwoty wadium należy dołączyć do oferty. 2) wnoszone w pozostałych formach - należy złożyć oryginał z ofertą lub złożyć w kopercie w kasie tj. pokoju nr 3, a do oferty dołączyć kopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. (Dz.U.2013 poz.907 z późn.zm). 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego 2) określenie przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres wykonawcy, 4) termin ważności. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.05.2015r. do godz. 10:00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi rolnej Dzielna w miejscowości Toporzysko
Dodano: 2016-07-27 - Budowa parkingu przy Inkubatorze Przedsiębiorczości w Andrychowie
Dodano: 2016-07-18 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów w miejscowościach - Naprawa, Łętownia, Osielec, Toporzysko, Wysoka.
Dodano: 2016-06-09 - 1. Remont drogi gminnej Jarosze nr K340088 dz. ewid. nr 1510, 1563 w miejsc. Półrzeczki od km 0+ 000 do km 0+700. 2. Remont drogi gminnej Palki - Działy wraz z remontem przepustu nr K340017 dz. ewid. nr 1159, 706 w Dobrej od km 0+ 000 do km 0+500. 3. Remont drogi gminnej Podlesie - Pawlaki nr K340071 dz. ewid. nr 330,324 w Porąbce w km 0+ 000 do km 0+400
Dodano: 2016-06-06 - Utwardzenie działek będących własnością Gminy Wadowice.
Dodano: 2016-05-30 - Remont dróg rolnych w miejscowościach: Toporzysko droga rolna Kowalczykowa, Osielec droga rolna Oleksowa
Dodano: 2016-05-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych do zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja nawierzchni boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Orkana 17 w Nowym Targu
Dodano: 2016-02-19 - Budowa parkingu przy Zespole Szkół Samorządowych w Zagórniku
Dodano: 2016-02-02 - 1. Remont drogi gminnej Maludy nr K340058 dz. ewid. nr 1653 w miejsc. Jurków w km 0+ 000 - 0+400. 2. Remont drogi gminnej Ługowina Średnica nr K340102 w miejsc. Skrzydlna w km 0+ 000 - 0+450.
Dodano: 2015-10-29 - Wykonanie odbudowy dróg gminnych zniszczonych w wyniku powodzi w miejscowościach Pogórska Wola i Łękawica
Dodano: 2015-10-20