Przetargi.pl
Remont dróg na terenie Gminy Zamość w 2016 r. maj

Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 3/25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639 05 82 , fax. 84 639 05 82
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość
    ul. Partyzantów 3/25 3/25
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639 05 82, fax. 84 639 05 82
    REGON: 06023517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzokgminyzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie Gminy Zamość w 2016 r. maj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg na terenie Gminy Zamość w 2016 r. maj 2.1 Część 1 Remont gruzem. Wbudowanie 1000 ton gruzu z przygotowaniem podłoża. Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Wymagania składu, parametrów gruzu: gruz powinien być betonowo - ceglany, kruszony, bez elementów metalowych, zawartość zanieczyszczeń organicznych do 10%, frakcja gruzu: 0 - 90 mm Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 8 ton) gruzu na terenie Gminy Zamość. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XVIII niniejszego SIWZ. 2.2 Część 2 Remont kruszywem przy pomocy równiarki lub rozściełacza Wbudowanie 500 ton kruszywa z przygotowaniem podłoża przy pomocy równiarki lub rozściełacza - Wykonawca powinien dysponować równiarką oraz rozściełaczem - o wyborze rodzaju sprzętu będzie decydować zamawiający. Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 8 ton) kruszywa mineralnego, łamanego dolomitowego o frakcji: a) 0 - 31,5 mm w ilości 500 ton, zawartość zanieczyszczeń kruszywa: do 5%. Kruszywo powinno spełniać normę PN-EN 13043. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: a) zakup i dostarczenie kruszywa; b) wykonanie prac przygotowawczych; c) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni dróg żwirowych lub tłuczniowych wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża; d) wypełnienie i rozścielenie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym; e) wyrównanie powierzchni naprawianych miejsc z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża oraz jego zagęszczenie. Do prac należy użyć zestawu składającego się z równiarki drogowej minimum III klasy bądź rozkładarki drogowej (rozściełacz) i walca drogowego. Grubość warstwy wbudowanego kruszywa: od 8 cm do 20 cm po zagęszczeniu - grubość warstwy będzie wskazana przez Zamawiającego. Należy zapewnić równość nawierzchni i uzyskać spadki umożliwiające odprowadzenie wód opadowych. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie zwracając szczególną uwagę na urządzenia obce (studzienki wodociągowe, itp.) znajdujące się w drodze oraz szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Wykonawca w trakcie wykonywania zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowania kruszywa na nr tel. 84 6392959. Każda partia dostarczonego kruszywa powinna zostać potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego na przedłożonym przez Wykonawcę dowodzie dostarczonego kruszywa. W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować niszczenia nawierzchni dróg. Dowóz kruszyw w celu naprawy dróg będzie następował sukcesywnie w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a) prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału; b) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c) zapewnienie właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac - w przypadku braku odpowiedniego zabezpieczenia robót Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu; d) nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; e) przestrzeganie przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; f) dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał; g) utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, znaki drogowe, urządzenia odwodnienia, itp.) na terenie wykonywanych prac w okresie trwania robót; h) zapewnienie osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do obsługi sprzętu budowlanego w szczególności równiarki i walca. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania zleconych usług w czasie nie dłuższym niż 2 doby od momentu otrzymania zlecenia. Zamawiający będzie dokonywał odbioru robót zgodnie ze zgłoszeniem Wykonawcy, nie częściej niż raz na tydzień. Rozliczenie wykonanych robót następować będzie po ich odbiorze. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XVIII niniejszego SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji przewiduje możliwość zwiększenia części: 1-2 zamówienia o maksymalnie 10 %. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie publicznym (Zamawiającego). Zamawiający przekaże informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót (opcji) po cenie jednostkowej określonej w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ nr GZOK.2710.35.2016 Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzokgminyzamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach