Przetargi.pl
Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudziniec

PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Leśna 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 81 50 , fax. 32 300 81 60
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec
    ul. Leśna 7 7
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 32 300 81 50, fax. 32 300 81 60
    REGON: 27253652800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudziniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych polegający na uzupełnieniu jednostkowych ubytków w drogach o nawierzchniach gruntowych i nawierzchniach twardych nie ulepszonych - kruszywem wapiennym, dolomitowym, bazaltowym lub szarogłazem, frakcji 31-60 mm (ubytki duże i koleiny, bądź fragmenty całej powierzchni drogi) i 4-31 mm (mniejsze uszkodzenia). Ogólna ilość kruszywa: 2 800 ton, w tym: frakcja 4-31 mm: 1 700 ton frakcja 31-60 mm: 1 100 ton Remont dróg leśnych będzie polegał na: - dostawie zakupionego przez Wykonawcę kruszywa samochodami o ładowności do 25 t na wskazane składy leśnictw, - mechanicznym załadunku kruszywa kamiennego ze składów, na pojazdy nisko tonażowe o maksymalnej ładowności do 8 ton wraz z jego dowozem na remontowane fragmenty dróg, na średnią odległość do 3 km od składów, - cząstkowym rozładunku ręcznym kruszywa z wypełnieniem jednostkowych ubytków kolein, bądź fragmentów całej powierzchni drogi, - mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego kamienia, - uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych. Kruszywo musi posiadać certyfikat, aprobatę techniczną lub deklarację zgodności dopuszczającą do stosowania w budownictwie drogowym. Zakres remontu danej drogi będzie uzgadniany przed rozpoczęciem robót z leśniczym leśnictwa na terenie którego realizowane będzie zadanie. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 2.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt robót, w tym za przebieg, terminowość i rzetelne wykonanie zamówienia. 2.2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z Kierownikiem robót Wykonawcy. 2.3. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody. 2.4. Zamawiający wymaga aby roboty były wykonywane zgodnie z zasadami, kryteriami i standartami zrównoważonej gospodarki leśnej FSC, PEFC- (http://www.fsc.pl.htp://www.pefc-polska.pl) 3. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 3.1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom, zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. 3.2. Informacje na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w formularzu ofertowym, z podaniem zakresu robót przez nich wykonywanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3000,00 zł (trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) Wadium wniesione w pieniądzu należy przekazać przelewem z konta oferenta na konto Zamawiającego: BS Gliwice 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. Nr 6. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, przez osobę odbierającą oryginał. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego odrzucona. Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone oferentom w przypadku: -gdy upłynął termin związania ofertą - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia lub na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy , - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Pozostałe warunki dotyczące wadium - zgodnie z art. 45 i 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach