Przetargi.pl
Remont dróg i barier ochronnych na terenie Gminy Brenna w 2015 r.

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8536222 , fax. 33 8536370
  • Data zamieszczenia: 2015-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 33 8536222, fax. 33 8536370
    REGON: 00053176600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg i barier ochronnych na terenie Gminy Brenna w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg i barier ochronnych na terenie Gminy Brenna w 2015 r. Zamówienie zostało podzielone na 4 pakiety i obejmuje: - Część I - Remont odwodnienia odcinka drogi i barier ochronnych - ul. Śniegociny, Brenna - Część II - Remont przepustu w drodze - ul. Miodowa, Brenna - Część III - Remont barier ochronnych - ul. Węgierski, Brenna - Część IV - Remont drogi gminnej ul. Świniorka, Brenna. Oferty mogą być składane na jedną lub kilka części. 2) Szczegółowa charakterystyka zamówienia: a) Szczegółowe określenie przedmiotu i zakres zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach - dla każdego pakietu z osobna. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym zaplecza budowy. Rozpoczęcie robót nastąpi po ustaleniu kolejności i technologii remontów w poszczególnych dzielnicach gminy - protokołem przekazania. b) Tam gdzie w dokumentacji lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań -równoważnych- pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. c) Warunki techniczne: - przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, przedmiarami robót, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. - plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego i ruchu drogowego oraz właściwie oznakowane zgodnie z przepisami BHP. -do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nieposiadające uszkodzeń; Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w jednym egzemplarzach operatu powykonawczego, zawierającego oświadczenie kierownika budowy, protokoły odbioru technicznego, aprobaty techniczne, atesty na zastosowane materiały. - za wypadki i szkody, które mogą powstać w miejscu realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca; odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. - Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego i ruchu drogowego. - w czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu do posesji, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach